به سرپرستی بهار ایچلی اجرا؛

کنسرت «ستاره قطبی» با زبانهای مختلف در تالار وحدت اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۶۷۳۲۷
کنسرت «ستاره قطبی» با زبانهای مختلف در تالار وحدت اجرا می شود
بهار ایلچی نوازنده و آهنگساز، از اجرای کنسرت جدید گروه موسیقی خود با عنوان «ستاره قطبی» (پلاریس)، ویژه بانوان در تالار وحدت خبر داد.

بهار ایلچی سرپرست گروه ستاره قطبی (پلاریس) درباره اجرای تازه این گروه که به زودی در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت به خبرنگار برنا  گفت: این گروه متشکل از 12 نوازنده است که همه آنها دوره های آکادمیک موسیقی را گذرانده  و همچنین پنج خواننده  که هر کدام آنها به زبان های فارسی، هندی، عربی، فرانسوی و انگلیسی، قطعات موسیقی را اجرا خواهند کرد. 

بهارایلچی از کودکی به فراگیری موسیقی پرداخته و با گذراندن دوره های هنرستان موسیقی و دوره آکادمیک دانشگاهی ساز پیانو را انتخاب و به فراگیری و  نواختن ساز پیانو و چنگ (هارپ) به صورت حرفه ای پرداخته است  و در حال حاضر  مدیر یک آموزشگاه موسیقی است. 

این نوازنده پیانو  یکی از نکات مهم اجرای این کنسرت  را استفاده از چند خواننده کودک و نوجوان توانمند و با استعداد دانست و گفت: از آنجا که یکی از علاقه مندی ها و دغدغه های من شناخت و پرورش استعدادهای  کودکان و نوجوانان در زمینه موسیقی است و  ما باید بدانیم  که این کودکان هستند که پیش برنده و نگهدارنده فرهنگ موسیقی در ایران هستند، بنابراین لازم می دانم حتما بسترهای مناسب برای رشد و جهش آنها را فراهم شود. 

وی افزود: گروه "پلاریس" اولین گروه پاپ بانوان بوده که با استفاده از حرکات نمایشی به روی صحنه رفته است، که در این اجرا هم از این هنرمندان استفاده خواهد شد.

 کنسرت "ستاره قطبی" با تنظیم و رهبری ارکستر پوریا پیرزاده و تهیه کنندگی علی افشار، چهارم مرداد ساعت ۲ بعدازظهر و پنجم همان ماه ساعت ۶ بعد ازظهر به روی صحنه خواهد رفت. 

این گروه مانند گذشته مجموعه ای از آهنگ ها، نغمات و قطعات به زبان ها و لهجه ها ی متنوع  از شهرهای مختلف ایران و پنج قاره دنیا را در این کنسرت اجرا می کند.

اعضای گروه موسیقی ستاره قطبی در این اجرا را بهار ایلچی (سرپرست گروه و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتار بیس)، سحر دزواریی (نوازنده درام)، آرمیتا فهیمی (نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا قربانزاده (پرکاشن)، فریده سرسنگی (ادوات و ساز‌های کوبه‌ای)، پرنا کوه‌گیوی (گیتار اسپانیش)، آوا منبری (کیبورد)، پگاه ابراهیم (ویلن)، سارا پارسایی (فلوت)، ثمیلا تحویلداری (ساکسفون)، شانیا شهریاری (ترومپت)، مهشید مولایی (خواننده هندی)، مینا دریس (خواننده عربی و محلی)، نگین رشیدی (خواننده فارسی و محلی)، کیانا کرمانیان (خواننده انگلیسی و فرانسوی) تشکیل میدهند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز