رونمایی از ۲۹ لاک‌پشت پرنده

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۴:۱۰
کد خبر: ۸۶۷۷۷۰
رونمایی از ۲۹ لاک‌پشت پرنده
جشن تابستانه لاک‌پشت پرنده با حضور بیش از ۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم کتاب کودک و نوجوان در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشن تابستانه لاک‌پشت پرنده با حضور بیش از ۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم کتاب کودک و نوجوان در شهرکتاب مرکزی برگزار می‌شود.

در این جشن فهرست‌ ۲۹ لاک‌پشت پرنده و کتا‌ب‌های بهار ۹۷ رونمایی و کتاب‌هایی که به این فهرست راه پیدا کرده‌اند، معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جمعه بیست و یکم تیرماه ساعت ۱۸ شهر کتاب مرکزی، میزبان خانواده‌ها و کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مندند از نزدیک با پدیدآورندگان کتاب‌ها گفت‌وگو و در برنامه‌هایی با محوریت کتاب شرکت کنند؛ برنامه‌هایی مانند بلندخوانی و فعالیت‌های خلاقانه با محوریت کتاب‌های راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده.

رضا دالوند، نویسنده و تصویرگر کتاب چهار لاک‌پشتی «یک چیز سیاه» بخشی از این کتاب را بلندخوانی و براساس آن کارگاه کاردستی و نقاشی برای کودکان اجرا می‌کند.

نویسندگان، مترجمان و تصویرگران در این جشن حضور دارند و کودکان و نوجوانان می‌توانند کتاب‌ها را با امضای ایشان تهیه کنند. از جمله این پدیدآورندگان رضی هیرمندی، پروین علی‌پور، محبوبه نجف‌خانی، شهلا انتظاریان، کیوان عبیدی آشتیانی، لاله جعفری، مسعود ملک‌یاری، مژگان کلهر، شیدا رنجبر، فریبا نباتی ، کمال بهروزکیا و... خواهند بود.

شرکت برای عموم در این مراسم آزاد است.

علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک و نوجوان می‌توانند روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ در شهرکتاب مرکزی، واقع در خیابان شریعتی، بعد از خیابان مطهری، نبش کوچه کلاته حضور بهم رسانند.

نظر شما