جواد نوروزبیگی:

«زهر مار» مخاطبان خود را پیدا کرده / از شرایط اکران راضی هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۵:۵۲:۰۰
کد خبر: ۸۶۷۸۹۰
«زهر مار» مخاطبان خود را پیدا کرده / از شرایط اکران راضی هستیم
جواد نوروزبیگی با ابراز رضایت از شرایط اکران فیلم سینمایی «زهر مار» تأکید کرد که این فیلم سینمایی مخاطبان خود را پیدا کرده و با فروش قابل قبولی همراه بوده است.

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده سینما که فیلم سینمایی «زهر مار» به تهیه‌کنندگی وی این روزها بر پرده سینماهای کشور است، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: از شرایط اکران فیلم سینمایی «زهر مار» این روزها راضی هستیم و می‌بینیم این فیلم با وجود اینکه فاقد حضور سوپراستارهای پرفروش است و چند بازیگر محبوب و خوب در آن ایفای نقش می‌کنند توانسته در این بین که چند فیلم پر مخاطب و پر بازیگر اکران شده‌اند به فروش قابل قبولی برسد.

نوروزبیگی خاطرنشان کرد: جواد رضویان با وجود اینکه اولین تجربه کارگردانی سینمایی‌اش را با «زهر مار» کسب کرده فردی باتجربه است که سال‌هاست مردم او را با فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی‌اش به عنوان بازیگر می‌شناسند و «زهر مار» نیز به عنوان اولین فیلم سینمایی‌اش امروز با فیلم‌هایی در حال رقابت است که تبلیغات گسترده و ستاره‌های بسیاری در آن‌ها ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: ما از فیلمی که دو هفته قبل از عید فطر اکران شده فروش بهتری داریم و «زهر مار» مخاطبان خود را به خوبی پیدا کرده و فکر می‌کنم طی روزهای آینده فروش بیشتری داشته باشیم. اینکه «زهر مار» در این زمان اکران شده انتخاب ما بوده و فکر می‌کنم در زمان خوبی این فیلم اکران شد.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: ما برای اینکه اکران «زهر مار» با دیگر فیلم‌های مطرحی چون «ما همه با هم هستیم»، «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» همزمان نشود دو هفته دیرتر این فیلم را اکران کردیم و «زهر مار» در حال حاضر جدیدترین و تنها فیلم صرفاً طنزی است که بر پرده سینماها است چرا که «ما همه به هم هستیم» را نمی‌توان به‌طور کامل یک فیلم کمدی و طنز دانست و از طرفی دیگر فیلم‌ها نیز در گیشه فروش‌شان دچار افت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز