پرونده هسته ای ایران و صحبت های عراقچی و کمالوندی بررسی می شود؛

داغ ترین هشتگ جهان عرب

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۶۸۰۰۵
داغ ترین هشتگ جهان عرب
سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در خصوص بالا بردن سطح غنی سازی به عنوان پربازدید ترین خبر شبکه های اجتماعی جهان عرب، در برنامه هاشتاغ شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه هاشتاغ شبکه العالم در بررسی اخبار فضای مجازی جهان عرب، موضوع پرونده هسته ای ایران و سخنان عراقچی و کمالوندی و بازتاب آن را بررسی می کند.

در نشست خبری سخنگوی دولت با حضور عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ضمن اعلام برداشتن گام دوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران،‌ به تشریح جزئیات آن پرداختند. 

هشتگ دیگر موضوع توقیف یک نفتکش حامل محموله نفت ایران در آب راه بین المللی جبل الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس است که عنوان می شود علاوه بر اینکه با اصول حقوقی ناظر بر روابط بین الملل همخوانی ندارد، نشانه هایی از همراهی این کشور با آمریکا به دلایل داخلی و بین المللی دارد.

جاسوسی فرمانده نظامی الانبار برای امریکا، صحبت های سفیر عراق در امریکا درباره اسراییل، شهرک سازی در فلسطین و یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و نصب مجسمه ازادی و نیز حضور نیکی مانژ در عربستان و به تبع آن خشم کاربران از دیگر هشتگ های مطرح شده در این برنامه است .

برنامه «هاشتاغ» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز