واکنش تند کارگردان «عاشقانه‌های خیابان»

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۵:۵۷
کد خبر: ۸۶۸۰۶۴
واکنش تند کارگردان «عاشقانه‌های خیابان»
شهرام گیل‌آبادی کارگردان نمایش «عاشقانه‌های خیابان» با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش واکنشی تند به توقیف شدن نمایش «عاشقانه‌های خیابان» داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن یادداشت شهرام گیل‌آبادی به شرح زیر است:

عاشقانه‌های خیابان که در میان استقبال گسترده مخاطبان و همراهان همیشگی گروه تئاتر به روی صحنه رفته بود، به‌ ناگاه و در شرایطی که تمام بلیت‌های روزهای باقیمانده از اجرا به پایان رسیده بود، بدون هیچ اعلام و اطلاعی به گروه، عاشقانه‌های خیابان توقیف شد.

ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که بلیت نمایش را خریداری کرده‌اند و قصد دیدار ما را داشتند و تشکر از حمایت و همراهی همیشگی مخاطبان، در تلاشیم با گفت‌وگو شرایطی مناسب برای ادامه اجراها فراهم کنیم. 

عاشقانه‌های خیابان اثری اجتماعی است و قصه‌ای پژوهشی دارد که از بین جامعه حرکت خود را آغاز کرده است و به مشکلات و مرارت‌های زنان دست‌فروش مترو در جامعه می‌پردازد.

چرا توقیف شد؟

هزاران پاسخ دارم... به خاطر تحجر؛ به پاس بی تدبیری؛ برای بی احترامی؛ از تمام مردم به خاطر حمایت از اندیشه یک گروه چهل نفره و به پاس زحمات یک سال و نیمه ی تمام هنرمندان گروه تشکر می کنم.جنگ ما جنگ بین خیر وشر است.ستیز آهن و آتش است.آهن ماهیتش تغییر نمی کند. بازیگران من روی صحنه مقدس تاتر با تمام وجود  می ایستند تا توسعه اندیشگی جامعه خود را رقم بزنند.رفقای عزیزم گروه شریف "عاشقانه های خیابان" شما که تصمیم گرفتهاید موثر باشید و کارهای سانتی مانتالی را انجام ندهید که هر ارباب مسلکی خوشایند خود را در آن ببیند؛ وقتی با تمام وجود همه تلاشتان را معطوف به تولید مهربانی و اندیشه کردید دیدم و حس کردم و شاهد بودم و هیچ قدرشناسی بالاتر از حمایت مردم عزیزمان برای پاسخ به شما نمی بینم.من خودم را تا عمرم به دنیاست مدیون زحمات شما می دانم.رفقا پای مردم بودن و صدای آدمهای بی صدا بودن همتی می خواهد که شما داشتید و ما پا در این راه گذاشته ایم. هنوز هیچ مسولی حاضر نشده است برای لحظه ای خودش را جای کودکان آشغالگرد گذاشته و یک لحظه سرش را در این تابستان گرم در سطل زباله بکند.انتظاری نداشته باشید که هسته های پول و قدرت حرف زنان دستفروش مترو را بشنوند. امشب به لطف خدا در یادداشتم حرف دلم را منتشر می کنم. این یادداشت را به احترام تماشاگران عزیز در صفحه گذاشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز