در نشست خبری عوامل سریال "گاندو" مطرح شد؛

هر کسی می تواند سوژه گاندو شود!

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۳:۳۵
کد خبر: ۸۶۸۴۳۱
هر کسی می تواند سوژه گاندو شود!
نشست خبری سریال "گاندو" به کارگردانی جواد افشار امروز در سالن همایش های صدا و سیما با حضور عوامل سریال و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عوامل سریال تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، با حضور در نشست رسانه‌ای که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، به سوالات اصحاب رسانه درباره این مجموعه پاسخ دادند. 

 قادری نویسنده این سریال به عنوان اولین گوینده گفت: اصل پرونده "گاندو" از نحوه شناسایی تا دستگیری جیسون رضاییان مو به مو واقعی بود.

جواد افشار کارگردان این اثر عنوان کرد: خوشحالم از اینکه مجموعه‌ای ساخته شد که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و لطف و مهربانی مردم شامل حال ما شد. احساس می‌کنیم «گاندو» مجموعه‌ای بوده که در همه ابعاد موثر بوده است.

وی افزود: از همان اول گفتم این سریال مطالبات مردم را پیگیری می‌کند و مطالبات مردم خط و جناح نمی‌شناسد. خوشحالیم مجموعه‌ای ساختیم که ابعاد ملی بودن و اسلامی بودن دارد، من از همه کسانی که در تمام دستگاه‌ها با ما بودند تشکر می‌کنم.

در ادامه مجتبی امینی تهیه‌کننده این سریال اظهار کرد: ما به قدری پیام‌ها و تلفن‌های صمیمی و دوستانه‌ای داشتیم که انرژی عجیبی گرفتیم. "گاندو" با همه سختی‌ها و مشقت‌ها به سر منزل مقصود رسید. خیلی وقت‌ها از ابتدای امر ذهن ما درگیر بود که شرایط پخش این کار چگونه خواهد بود. با همه سختی‌ها شاهد هستیم که این سی قسمت پخش و خستگی همه با نظر مردم رفع شد آنقدر مردم از استان‌های مختلف به ما زنگ می‌زدند که شگفت‌زده شدیم و مزد خود را از مردم گرفتیم.

امینی تأکید کرد: ما فکر نمی‌کردیم مردم با این سریال تا این اندازه همزاد پنداری کنند و این حاصل این نکته است که حرفی که از دل برآید بر دل نشیند و ما در این سریال چون با تمام وجود حرف زدیم بر دل نشست.  "گاندو" سریالی مردمی است و همه عوامل با تمام وجود خود کار کردند و انرژی گذاشتند، به طوری که حالا مردم پیگیر این هستند که چه اتفاقی برای فصل‌های آینده آن می‌افتد. 

وی گفت:  افرادی که نگران هستند که فصل بعد "گاندو" چه موضوعی دارد یا باید عملکردشان را بهتر کنند و یا سوژه گاندو ۲ خواهند شد.

افشار در میان سخنان دیگر عوامل اضافه کرد: مسئولین ما نباید هیچ حاشیه امنی داشته باشند و "گاندو" این هشدار را داده و این نوید را به مردم می دهد که نیروهای امنیتی ما چشمشان باز است. روزهای اول ما خود استرس این را داشتیم که سریال "گاندو" با وجود اینکه ساخته می‌شود در نهایت پخش نشود.

در ادامه این نشست پیام دهکردی بازیگر نقش مایکن هاشمیان گفت: "گاندو" خیلی دیر ساخته شده ، مردم ما تشنه صداقت هستند و باید زودتر از اینها این سریال ساخته می شد. من قلبا آرزو دارم که سریال "گاندو" در همین یک فصل تمام شود و اوضاع ما آنقدر خوب باشد که دیگر نیازی به گاندوهای بعدی نباشد. "گاندو" برای اولین بار خیلی از حرف‌ها رو زده و ما باید به همین  سمت حرکت کنیم.

جواد افشار با اشاره به سانسور سکانسهایی از این سریال گفت: اشتباهی بود که از سوی دولتیها صورت گرفت، بی‌اعتمادی کردند و باعث شد دقیقا آنچه به نفع دولت بود حذف شود. چند سال پیش در همین دولت سریالی به اسم "عالیجناب" ساخته شد که موضوعی مشابه داشت اما کسی صدایش در نیامد، چون آن را دولت ساخته بود. دولت با انتقادها خودش را مورد هدف قرار داد و این بد است.

این گزارش در حال تکمیل است ...

 

نظر شما