کنسرتی از گروه «حجم»؛

لحظه ای کوتاه در فرهنگسرای نیاوران

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۶۹۵۲۸
لحظه ای کوتاه در فرهنگسرای نیاوران
گروه موسیقی «حجم» پنچ‎شنبه ۲۰ تیرماه، ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حجم تریو در پاییز ۹۷ بر اساس نقاط مشترک موسیقایی و در فضایی برگرفته از دوستی دیرینه ای شکل گرفت تا به ارائه ی اثر بپردازد و در اولین گام، کنسرت رسمی خود را با عنوان “لحظه ای کوتاه” پنج شنبه بیستم تیرماه ۱۳۹۸در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می برد.

بخش ملودیک قطعات با محوریت دستگاه نوا، شور و متعلقات نگاشته شده اند و روندی دستگاهی را طی نمیکند. اساس سازبندی تریو حجم بر پایه ی سه تار در کنار دو ست کوبه ای شامل سازهای تنبک، بندیر، ورسا توبانو، تمبورلا، طبل پایی، گستره ی وسیعی از سنج، زنگ و سازهای افکتیو مختلف است.

قطعات اجرا شاخه های زمزمه گر، پریشانی، خروش سایه ها، بی پایان، زندگی انسوی جنگ در کنار بخش های آوازی و کوبه ای سولو می باشد که ترتیب انها همانگونه که از عنوان اجرا پیداست راوی ضربان پرتنش امروزیست که در لحظه ای کوتاه، سعی بر قرار دارد.

حسام عظیمی(سازهای کوبه ای)، محمدجواد احمدزاده(سه تار) ، میلادقریشی( سازهای کوبه ای) اعضای تریو حجم هستند. آهنگسازی بخش ملودیک بر عهده ی محمدجواد احمدزاده و تنظیم بخش های کوبه ای را حسام عظیمی و میلاد قریشی عهده دار بوده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز