کارگردان سریال «سلام آقای مدیر»:

مشکلات اقتصادی تأثیری در تولید و کیفیت «سلام آقای مدیر» نداشت

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۵:۵۹:۵۵
کد خبر: ۸۶۹۷۶۸
مشکلات اقتصادی تأثیری در تولید و کیفیت «سلام آقای مدیر» نداشت
علیرضا توانا با اشاره به اینکه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» به پایان رسیده تأکید کرد که با وجود تصویربرداری 6 ماهه این پروژه، مشکلات اقتصادی تأثیری بر کیفیت «سلام آقای مدیر» نگذاشت.

علیرضا توانا کارگردان مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیری» به پایان رسیده و در حال حاضر این سریال مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را سپری می‌کند. حدود 6 ماه تصویربرداری «سلام آقای مدیر» به طول انجامید.

توانا خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی از آنجا که «سلام آقای مدیر» یک سریال با پروداکشن نسبتاً بزرگ باشد مشکل چندانی برای ما به وجود نیامد و توانستیم این سریال را در بهترین شرایط طبق برنامه‌ریزی بسازیم. در واقع این مشکلات که بر همه چیز تأثیر گذاشته در ساخت سریال «سلام آقای مدیر» تأثیری نداشت و کیفیت این سریال دچار افت نشد.

وی افزود: متأسفانه باید بپذیریم که مسائل اقتصادی از هر نظر بر تولیدات سینمایی و تلویزیونی تأثیر می‌گذارد و حتی برخی مواقع به کیفیت آثار آسیب می‌زند و منجر به ضعف‌هایی در بخش‌های هنری اثر می‌شود. تولید یک اثر سینمایی یا تلویزیونی از دو منظر شهودی و مهندسی قابل بررسی است. در بخش شهودی مسائل فردی و خلاقانه مطرح است که می‌تواند در لحظه به نتیجه برسد اما در بحث مهندسی که تبدیل شدن خیال به تصویر است هرچقدر فرصت و قدرت تجهیزاتی بیشتر باشد رسیدن به کیفیت مطلوب آسانتر می‌شود.

این کارگردان خاطرنشان کرد: اخیراً سریالی در آمریکا با عنوان «چرنوبیل» ساخته شده که در رأس همه آثار تلویزیونی جهان قرار گرفته و وقتی این سریال را می‌بینیم به وضوح متوجه کار نویسنده، تحقیقات و هزینه‌هایی که برای آن شده می‌شویم و قطعاً در شرایطی که چنین تلاشی برای ساخت یک سریال صورت می‌گیرد رسیدن به نتیجه مطلوب راحت‌تر می‌شود.

توانا در ادامه گفت: یکی از خوش‌شانسی‌های من این بود که تهیه‌کننده‌ای توانا و فهیم در این پروژه حضور داشت که مدیریت بسیار خوبی بر ساخت صورت گرفت. منوچهر شاهسواری از تهیه‌کننده‌های خوب سینما و تلویزیون است و جواد حاتمی نیز آن زمان مدیر گروه شبکه دو بود که در فراهم شدن شرایط مناسب تولید به ما کمک کرد.

وی در پایان اظهار داشت: «سلام آقای مدیر» در یک فضای متفاوت روایت می‌شود و ما قصه مقطعی از زندگی امیرعلی صدرا را در مدرسه‌ای که درس خوانده و بعد مدیرش شده به تصویر کشیده‌ایم. امیدوارم مردم از این سریال که فکر می‌کنم اثر مخاطب‌پسند است استقبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز