داریوش ارجمند:

«ستایش۳» مخاطب را غافلگیر می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۰:۵۵
کد خبر: ۸۷۰۱۲۵
«ستایش۳» مخاطب را غافلگیر می‌کند
داریوش ارجمند در کفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آی‌فیلم، گفت: فصل سوم «ستایش» مخاطب را غافلگیر می‌کند و جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. باید منتظر ماند و قضاوت را به دست مردم سپرد.

به‌ گزارش گروه فرهنگ و خبرگزاری برنا، خبرنگار این شبکه به‌بهانه پخش سریال «ستایش» از آی‌فیلم انگلیسی، با داریوش ارجمند، ایفاگر نقش «حشمت فردوس» گفت‌وگو کرده است.

این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینمای کشورمان، گفت: یکی از دلایل ماندگاری نقش حشمت فردوس این است که این نقش بر اساس کارکتر من نوشته شده است؛ یعنی از همان ابتدا قرار بود حشمت فردوس را من بازی کنم و برای من روی کاغذ پیاده شده بود.

وی افزود: با اینکه خیلی از بازیگران می‌گویند براساس ویژگی‌های یک بازیگر نباید نقش بدهند، من معتقدم گاهی اوقات باید این اتفاق بیفتد که خب نتیجه خوبی هم می‌گیرند.

ارجمند با بیان اینکه با حشمت فردوس زندگی کردم و خیلی سختی کشیدم که همان شود که هم خودم می‌خواهم هم کارگردان، ابراز کرد: همه تلاشم این بود که کاراکتر را طوری طراحی کنم که هیچ جای کار بیرون نزند؛ به همین خاطر روی تک‌تک دیالوگ‌ها و حرکاتی که او انجام می‌داد ساعت‌ها فکر کردم.

بازیگر نقش «حشمت فردوس» درباره این کاراکتر توضیح داد: خیلی‌ها این برداشت را دارند که حشمت فردوس شخصیت منفی سریال است اما این‌طور نیست. به نظر من حشمت فردوس کسی است که به هر نحوی تلاش می‌کند خانواده‌اش را حفظ کند و کسی نتواند ضربه‌ای به خانه و خانواده‌اش بزند و در واقع تمام تلاشش این است که از حریم خانواده دفاع کند و خب طبیعی است که این شخصیت نگران ازدواج فرزندش باشد. من فکر می‌کنم او هر کاری که می‌کند به نظر خودش برای بقای خانواده‌اش بهترین است. ما نباید فراموش کنیم که او گذشته تلخی را پشت سر گذاشته بود. شاید اصلاً به همین خاطر تا این حد روی خانواده‌اش حساس است.

وی خاطرنشان کرد: از همبازی‌شدن با بازیگران جوان ابایی ندارم، اما آن چیزی که برای من همواره مهم بوده این است که در روند کار بتوانم با آن بازیگر به یک تعاملی برسم تا بتوانم در نهایت یک بازی یکدست و روانی را از خود ارائه بدهد.

ارجمند در ادامه افزود: واقعیت این است که  اوایل وقتی متوجه شدم که  نقش  «ستایش» را به یک بازیگر تازه‌کار سپردند کمی نگران شدم. نمی‌دانستم که این بازیگر می‌تواند از پس نقش دشواری که به او سپردند بربیاید یا خیر. اما وقتی با او مواجه شدم و دیدم که او دختر بااستعدادی است و چهره‌ای دارد که کاملاً به نقش می‌نشیند، مطمئن شدم که می‌تواند به کمک راهنمایی‌های سعید سلطانی به کاراکتر «ستایش» نزدیک شود که انصافاً هم می‌بینیم که او در این نقش به خوبی نشست و مخاطب به نوعی آن را پذیرفت و با آن ارتباط برقرار کرد.

بازیگر سریال «ستایش» در پایان با بیان اینکه به نظر من فصل دوم سریال «ستایش» از فصل یک آن جذاب تر است، گفت: فصل سوم «ستایش» مخاطب را غافلگیر می‌کند و جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. باید منتظر ماند و قضاوت را به دست مردم سپرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز