با حکم معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان؛

انتصاب مدیر مسئول جدید روزنامه جام جم

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۸:۵۸
کد خبر: ۸۷۱۳۴۴
انتصاب مدیر مسئول جدید روزنامه جام جم
در پی انتصاب دکتر سیدعلیرضا شریفی به سمت مشاور رئیس سازمان صداوسیما، مهدی عرفاتی به سمت مدیرمسئول روزنامه جام جم منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهندس احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان در حکمی مهدی عرفاتی سردبیر پیشین روزنامه جام جم را به مدیر مسئولی این روزنامه منصوب کرد.

شهریاری در این حکم از عرفاتی خواسته است با طراحی جدید در زمینه ارتقاء و رقابت پذیری روزنامه جام جم و ضمایم آن همچنین مکتوبات الکترونیکی گام بردارد. اهداف و مأموریت‌های تولید محتوای مناسب با گفتمان انقلاب اسلامی تبیین اندیشه دینی، فرهنگی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سیاست‌های راهبری رسانه ملی در حوزه نشر؛ ایفای نقش رسانه مکمل و بازوی مکتوب سازمان برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ تهیه تولید و انمتشار کتب، مجلات کاردی رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای متناسب با ذائقه مخاطبان؛ حفظ و ارتقای مزیت رقابتی- اجتماعی روزنامه جام جم بازنگری در قوانین و مقررات و به روزرسانی ضوابط مرتبط با انتشار کتب، مجلات روزنامه‌ها؛ ارزیابی محتوایی و کیفی متون منتشر شده از طریق گروه‌های تخصصی مشاغل؛ طراحی سازوکارها و شیوه‌ های نو برای تعامل گسترده با دانشگاه صداوسیما، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از جمله مأموریت های عرفاتی در این سمت است.       

عرفاتی دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته روزنامه‌نگاری است و از سال ۹۶ سردبیر جام جم بوده است. وی سابقه سردبیری در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری نسیم، روزنامه فرهیختگان و... را در کارنامه خود دارد.

مهدی عرفاتی بعد از حسین انتظامی، بیژن مقدم، علی اصغر جعفری، مراد عنادی و سیدعلیرضا شریفی، ششمین مدیر مسئول روزنامه جام‌جم از بدو تأسیس خواهد بود.

نظر شما