پس از فیلم «مصادره»؛

مهران احمدی «جفت شیش» را می سازد

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۲:۰۷
کد خبر: ۸۷۱۳۵۷
مهران احمدی «جفت شیش» را می سازد
در حالی فهرست متقاضیان پروانه ساخت توسط سازمان سینمایی منتشر شد که در این فهرست اسامی چون مهران احمدی و تورج اصلانی به چشم می‌خورد که هر دو در پی ساخت دومین فیلم سینمایی‌شان هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بر اساس فهرست اعلام شده، ۱۱ فیلمنامه جهت دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی معرفی شده است تا در صورت اخذ مجوز پروسه ساخت خود را آغاز کنند. در میان این فهرست اما چند نام بیشتر از سایران برجسته است که از آن جمله می‌توان به تورج اصلانی فیلمبردار باسابقه سینمای ایران اشاره کرد.

اصلانی که نخستین ساخته سینمایی‌اش «حمال طلا» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، با همکاری پیمان معادی فیلمنامه‌ای با نام «تانکر سیاه» را نوشته است که قرار است منصور سهراب‌پور تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته باشد.

دیگر چهره‌ای که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، مهران احمدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران است که بنا دارد دومین فیلم سینمایی‌اش را که موضوعی کمدی دارد با نام «جفت شیش» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی مقابل دوربین ببرد.

احمدی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از نخستین ساخته سینمایی‌اش، «مصادره» رونمایی کرد که مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت و به فروش قابل قبولی هم دست پیدا کرد و حال باید منتظر ماند و دید که او برای دومین ساخته سینمایی اش چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما