«انداز جهان» کانال اردو بررسی می کند؛

سخنان رهبری و تداوم کاهش تعهدات ایران در برجام

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۴:۵۹
کد خبر: ۸۷۲۴۰۰
سخنان رهبری و تداوم کاهش تعهدات ایران در برجام
برنامه «انداز جهان» کانال اردو ی شبکه جهانی سحر امروز به بررسی سخنان مقام معطم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «انداز جهان» با مروری بر مهمترین بیانات رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور درباره تحولات اخیر برجام، ابعاد و زوایای جدیدترین تحولات در این زمینه و مواضع رهبری را به بحث می گذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در ریشه یابی برخورد گستاخانه غربی‌ها از جمله اروپایی‌ها با ایران در مسائل جاری برجامی، تاکید کردند: خودبزرگ بینی موجب می شود غربی‌ها نتوانند حقایق را درک کنند اما در مقابل ملت هایی که نمی هراسند و از حق خود دفاع می کنند، غربی ها را دچار شکست می کند.

ایشان خاطرنشان کردند: ما به تعهدات خود در برجام و حتی بالاتر از آن عمل کرده‌ایم و اکنون به علت بد عهدی اروپا ، شروع به کاهش اجرای تعهداتمان کرده ایم و این رویه تداوم خواهد داشت.

دیدار رهبر انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور همزمان با ایام چهلمین سال برپایی نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب، صبح روز گذشته صورت گرفت.

محسن روخ دوست تهیه کننده برنامه و سید حسام الدین مهاجری هم کارشناس محتوایی «انداز جهان» است.

برنامه «انداز جهان» امشب ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود و تکرار آن فردا بیستم و هفتم تیر ساعت 2:30 بامداد است.

نظر شما