ماهچهره «مرضیه» شد؛

شایعات درمورد مرضیه تکذیب شد!

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۵۴:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۵۱۵
شایعات درمورد مرضیه تکذیب شد!
سریال 15 قسمتی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی از 27 تیرماه در ورامین کلید می خورد تا برای پخش در ماه محرم آماده شود.

عباس دقاقی مدیرتولید سریال «مرضیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به سریال جدید فلورام سام گفت: مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی از فردا (27 تیرماه) در ورامین کلید خورده و مراحل تصویربرداری آن در تهران انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود تصویربرداری این سریال 15 قسمتی 2 ماه زمان ببرد تا به پخش از شبکه دو سیما برسد. طبق برنامه شبکه، این سریال حوالی 21:30 در ایام ماه محرم پخش خواهد شد.

دقاقی با تکذیب نام بازیگرانی که پیش از این در خبرها اعلام شده بود، بیان داشت: داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماهچهره خلیلی، پژمان بازغی، مجید مظفری، مختار سائقی، امیرحسین صدیق، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، حسن زارعی، علی اوجی از بازیگران اصلی سریال هستند.

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می دهد و....

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی

نظر شما