در خانه فرهنگ گلها؛

معرفی «شبی که عاشق فانوس شدم»

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۷۳۵۲۶
معرفی «شبی که عاشق فانوس شدم»
خانه فرهنگ گلها در دومین نشست ویژه برنامه «گفت و گوی کتاب» روایت داستان‌هایی از مجموعه «شبی که عاشق فانوس شدم» چهارشنبه 26 تیرماه، با حضور پروین مختاری نویسنده کتاب برگزار می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خانه فرهنگ گلها دومین نشست «گفت‌وگوی کتاب» را با معرفی مجموعه داستان «شبی که عاشق فانوس شدم» چهارشنبه ۲۶ تیر ماه ساعت ۱۱ برگزار می‌کند.

این کتاب نوشته پروین مختاری شامل ۱۵ داستان کوتاه است و در ۱۲۰ صفحه توسط نشر افراز منتشر شده است.

در این نشست پروین مختاری نویسنده کتاب چند داستان از این مجموعه را روایت خواهد کرد و پس از آن درباره چگونگی شکل‌گیری فضاهای داستان توضیح خواهد داد. در ادامه نیز گفت‌وگوی مخاطبان با نویسنده انجام خواهد شد.

فانوس‌ها پرواز می‌کردند، مسافرت علمی، فقط می‌خواستم مسافرت بروم، آینه، پارک ملت، زنجیرها را دوست دارم، جشن تولد، واهمه، شکستنی‌ها، خانه عمه مثل امامزاده بود، جاده هراز، راز زینت، نقطه نورانی، تصادف و گردباد داستان‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک ۲۸ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی با شماره ۸۸۹۸۳۶۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز