سوم مرداد ماه؛

تالار رودکی میزبان آثار بزرگترین اپرا نویسان جهان می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۲:۳۴
کد خبر: ۸۷۴۰۴۲
تالار رودکی میزبان آثار بزرگترین اپرا نویسان جهان می‌شود
کنسرت «قصه‌های اپرا» توسط گروه کُر «آدالان» و با همراهی گروه کُر «سرنا» روز سوم مردادماه در تالار رودکی تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنسرت «قصه‌های اپرا» توسط گروه کُر «آدالان» و با همراهی گروه کُر «سرنا» روز سوم مردادماه در تالار رودکی تهران به روی صحنه می‌رود.

گروه کُر «آدالان» به خوانندگی و رهبری سعید شکوهی (آترین آدالان) و با همراهی المیرا صفرنژاد، المیرا فرسایی، بهاره فخروی، مرجانه رمضانیان، سامیا صفائی، ملودیا رحیمی، مینا شارقی در بخش سوپرانو، مهسا اقابیگی، دینا کشوری، نوشین وزیری‌زاده، ماندانا رمضانیان، اسیه ابوالحسنی، ساحل حسنیان، مهرکامه ویسه، المیرا محمود جانلو و فرینوش اخوان در بخش التو،  امید متین، علی عیوض‌نژاد و میلاد یزدی در بخش باس و محمد عزیزمحمدی، اراد کلانتری و سینا فرح‌ابادی در بخش تنوردر این کنسرت حضور دارد.

علاوه بر این، گروه کُر «سرنا» نیز به سرپرستی مصطفی موسوی و با همراهی غزل امیر مفیدی، مریم رحیمی مقدم، مینا زکی‌لو و اسری رحیمی در بخش آلتو، سمانه شوشتری، فاطمه آوجیان، آتنا نعیما، مهشاد بهنام قادر، پریناز الموتی و زهرا کریمی در بخش سوپرانو، محمد حسن علیخانی، علی صحرایی، متین اوسطی، کسری علی محمد زاده و عطا ظفری در بخش تنور و مازیار پیشدار و محمد عزیزمحمدی در بخش باس در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

در این برنامه، همچنین آروین کلانتری به عنوان پیانیست، علی زارع رفیع و پوریا قاسمی به عنوان نوازنده پرکاشن، احمد فیاض به عنوان راوی داستان‌ها و کامیار صالح پور و ساعده لرستانی در بخش اجرای حرکت فرم حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز