«عصرانه‌های شادی» در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های شهر تهران

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۷:۴۱
کد خبر: ۸۷۵۰۸۶
«عصرانه‌های شادی» در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های شهر تهران
همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان ویژه‌برنامه «عصرانه‌‌های شادی» تا هشتم شهریور در فرهنگ‌سراهای مناطق ۲۲ گانه و بوستان‌های شهر تهران میزبان شهروندان است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد جواد حیدری‌‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و در راستای برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «روی خط زندگی» در سطح شهر تهران برگزار می‌کند، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «عصرانه‌های شادی» از ۱۸ تیر آغاز شده است و تا ۸ شهریور در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

حیدری پور دبیر اجرایی «عصرانه‌های شادی» گفت: این برنامه به منظور غنی سازی اوقات فراغت و استحکام و تقویت بنیاد خانواده‌ها با اجرای برنامه‌هایی چون؛ ایستگاه‌های نشاط و سرگرمی، نقاشی و خلاقیت، بازی‌های فکری، نمایشگاه‌های هنری و میدانی، بازی‌های ورزشی، ارائه محصولات فرهنگی، مسابقات تفریحی و... هر روز در عصرهای تابستان در فرهنگ‌سراها و بوستان‌های شهر تهران میزبان خانواده‌های تهرانی است.

وی در پایان گفت: شهروندان برای شرکت در برنامه‌های عصرانه شادی می‌توانند به نزدیک ترین فرهنگ‌سرای محله خود در یکی از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه اجرایی این برنامه واقع در فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.

نظر شما