«شکرستان»ی ها در هند و پاکستان؛

«شکرستان» به زبان اردو دوبله شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲:۴۱
کد خبر: ۸۷۵۰۹۱
«شکرستان» به زبان اردو دوبله شد
«شکرستان » مجموعه پویانمایی تلویزیونی پرمخاطب ایرانی از کانال اردو ی شبکه سحر برای مخاطبان اردوزبان در شبه قاره هند در حال پخش است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه پویانمایی «شکرستان» که داستان و ماجراهای شنیدنی دارد از برنامه های پرمخاطب کودکان و نوجوانان است که در جدول پخش کانال اردو قرار دارد.

مجموعه «شکرستان» درباره شهری است خیالی که همه چیز آن وارونه است. اتفاقاتی که در این شهر رخ می‌دهد، به قدری عجیب و غریب است که حتی مردم شکرستان را متحیر می‌کند.

داستان‌های این مجموعه در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد و مردم شکرستان در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

قصه‌ها بر اساس داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب و سپس به شکلی مدرن و به روز شده به رشته تحریر درآمده‌اند.

شکرستان را فرزاد مشعوف برای کانال اردو دوبله و زبان گردانی کرده است. 

از دوبلورهای این مجموعه می توان به ناهید انوری ، علمدار عباس زیدی، احمد عباس و میثم عباسی اشاره کرد. مترجم اردوی این مجموعه نیز یوشع حیاتی است.

شکرستان به مدت 12 دقیقه امروز سه شنبه اول مرداد پخش می شود.

شکرستان در سال ۱۳۸۷ برنده جایزه بهترین پویانمایی سال در جشن خانه سینما شد. در جشنواره جام جم سال ۱۳۹۰ هم شکرستان در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه شد و عنوان بهترین کارگردانی پویانمایی را از آن خود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز