اولین بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۵:۴۱:۴۴
کد خبر: ۸۷۵۲۱۲
اولین بازیگر سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شد
کمپانی آمازون اولین بازیگر خود را برای سریال مورد انتظار خود به نام «ارباب حلقه ها» معرفی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال «ارباب حلقه ها» که توسط کمپانی آمازون ساخته می‌شود، اولین تصمیم خود را در بخش بازیگری گرفت.

با اعلام ورایتی طبق گزارشات منابع مختلف، مارکلا کاوانا در حال مذاکره برای گرفتن نقشی در سریال افسانه‌ای و فانتزی کمپانی آمازون است. جزئیات نقشی که قرار است کاوانا آن را بازی کند هنوز اعلام نشده و مخفی است اما طبق اطلاعاتی که منتشر شده نقش که او قرار است بازی کند «تایرا» نام دارد.

کاوانا به دلیل ایفای نقشی در گذشته در دنباله فیلم استرالیایی «رومپر استومپر» شناخته می‌شود. همچنین از فیلم‌های دیگر او می‌توان به «گشت و گذار در هنگینگ راک» و همچنین «گریه» اشاره کرد.

سریال «ارباب حلقه ها» در حال حاضر توسط تیم نویسندگی از جمله جی دی پین، و پاتریک مک کای در حال نویسندگی این فیلم هستند. علاوه بر این، برایان کاگمن، نویسنده چند قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» به همراه جی اِی بایونا، برای کارگردانی چند قسمت از این سریال قرار داد امضا کرده اند.

در مجموع اطلاعات کمی از سریال «ارباب حلقه ها» منتشر شده، اما گفته می‌شود این سریال خط داستانی جدیدی از کتاب جی آر آر تالکین به نام «یاران حلقه» را جست و جو می‌کند. پیش از این نیز صفحه اصلی این سریال با انتشار نقشه‌ای که داستان سریال در آن اتفاق می افتد، نوشت: یک حلقه برای فرمانروایی بر همه، یک حلقه برای پیدا کردن آنها، یک حلقه برای بازگرداندن همه آنها» همچنین در پایان نوشت، به عصر دوم خوش آمدید. در کتاب تالکین، عصر دوم زمانی است که حلقه‌های قدرت از جمله حلقه سائرون، وجود خارجی پیدا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز