در شبکه پرس تی وی؛

آشنایی با پتانسیل های «بازار» ایران

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۵:۳۶
کد خبر: ۸۷۵۴۷۰
آشنایی با پتانسیل های «بازار» ایران
مجموعه برنامه «بازار» با هدف معرفی صنایع داخلی ایران و آشنایی مخاطبان خارجی با توانمندی های تولیدی کشور در شبکه پرس تی وی تولید می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یوسف پور انوری تهیه کننده این مجموعه 13 قسمتی گفت: این برنامه در قالب مستند گزارشی ضمن معرفی توان تولیدی صنایع مختلف ایران به تبلیغ محصولات تولیدی و بررسی راه های جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای توسعه این صنایع می پردازد.

وی افزود: در هر قسمت از این برنامه 25 دقیقه ای ضمن انعکاس نظرات عوامل دست اندرکار صنعت مربوطه، پروسه تولید محصول نشان داده می شود و شرایط و امکانات موجود و موردنیاز برای کسب بازار مناسب در کشورهای دیگر برای محصول مورد نظر با حضور کارشناس اقتصادی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

پور انوری که نویسندگی این مجموعه را نیز بر عهده دارد در پایان گفت: قسمت اول این مجموعه که به معرفی دو معدن بزرگ ایران یعنی معدن سنگ گل گهر سیرجان و معدن مس سرچشمه کرمان می پردازد، مراحل پایانی تدوین را سپری می کند و به زودی در نوبت پخش از شبکه پرس تی وی قرار خواهد گرفت.

از دیگر عوامل تهیه برنامه «بازار» مجتبی مقامی (کارگردان و تدوینگر)، مهدی صادقی (تصویربردار) و ناصر موسوی (دستیار تصویربردار) را می توان نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز