الهام غفوری مطرح کرد؛

چرا باباپنجعلی از «پایتخت» حذف شد؟!

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۷۵۶۶۷
چرا باباپنجعلی از «پایتخت» حذف شد؟!
الهام غفوری که صبح امروز خبر از حذف کاراکتر باباپنجعلی از سریال «پایتخت 6» داده بود تأکید کرد که این تصمیم ربطی به اتفاقات اخیر ندارد و کاملاً تصمیمی دراماتیک است.

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، دلایل حذف کاراکتر «بابا پنجعلی» از این مجموعه را مطرح کرد و گفت: حذف باباپنجعلی از «پایتخت 6» تصمیمی دراماتیک است و هیچ ارتباطی با اتفاقات اخیر ندارد. این تصمیم مدتی است گرفته شده و علیرضا خمسه نیز از این تصمیم باخبر است و ما این بازیگر را کاملاً در جریان این تصمیم قرار داده‌ایم.

غفوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم از سریال «پایتخت» به خوبی استقبال کرده و این سریال از محبوب‌ترین آثار تلویزیون در سال‌های اخیر به حساب می‌آید تمام تلاش ما بر این است که دوباره سریالی جذاب و دیدنی ساخته شود که مردم از آن استقبال کنند. به همین دلیل محسن تنابنده با وسواسی زیاد مشغول نگارش فیلمنامه «پایتخت 6» است و سیروس مقدم نیز به دقت مراحل پیشروی کار را زیر نظر دارد.

وی افزود: مدت‌هاست که مردم منتظر قسمت جدید این سریال هستند و با توجه به اینکه از زمان پخش آخرین قسمت آن بیش از یک سال می‌گذرد امیدوارم اثری قابل قبول ساخته شود که مثل همیشه مورد توجه مردم قرار بگیرد، قطعاً «پایتخت 6» با پیش‌تولیدی طولانی به مرحله تولید خواهد رسید.

نظر شما