از قاب پرس تی وی؛

نقدی بر وضعیت نژادپرستی در دوران ریاست جمهوری ترامپ

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۷۶۶۱۰
نقدی بر وضعیت نژادپرستی در دوران ریاست جمهوری ترامپ
وضعیت مسئله نژادپرستی در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه ضمن واکاوی سخنان نژادپرستانه ترامپ علیه گروه ها و افراد مختلف از زمان بر عهده گرفتن ریاست جمهوری به بررسی حملات توئیتری و نژادپرستانه وی علیه چهار نماینده زن دموکرات کنگره آمریکا به نام های الکساندریا اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پریسلی و رشیده طلیب می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن گفت و گو در مورد دلایل اتخاذ چنین رویکردی توسط ترامپ، مروری بر انتخابات 2020 آمریکا و چالش های پیش روی ترامپ، سیاست های تفرقه افکنانه ترامپ در آمریکا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و واکنش دموکرات ها در قبال سخنان نژادپرستانه ترامپ صورت خواهد گرفت.

در بخش بعدی این برنامه دروغ های ترامپ درخصوص ایران مورد بحث قرار می گیرد. در این خصوص ادعای غیرواقعی ترامپ مبنی بر ساقط کردن پهباد ایرانی و تاثیر سیاست های ترامپ علیه ایران بر وضعیت منطقه و جهان مورد واکاوی قرار می گیرد.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 5 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز