ماجرای دستگیری خواننده معروف

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۵:۱۸
کد خبر: ۸۷۷۳۰۶
ماجرای دستگیری خواننده معروف
مدیر برنامه‌های حامد زمانی با ارائه توضیحاتی درباره دلیل درگیری این خواننده با مأموران فرودگاه مهرآباد، حمل مواد مخدر توسط وی را تکذیب کرد.

پیمان بیدهندی مدیربرنامه‌های حامد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: مسأله درگیری حامد زمانی با مأموران فرودگاه به هیچ‌وجه به دلیل حمل مواد مخدر نیست. آن روز حامد زمانی برای سفر به کرمان به فرودگاه رفته بود، یکی از همراهانش که پسری کم سن و سال بود بیش از باقی افراد مورد تفتیش مأموران قرار گرفت که پس از اعتراض این فرد مأمور با به کار بردن لفظی رکیک پاسخ این نوجوان را داد که با عصبانیت حامد زمانی همراه بود.

بیدهندی در ادامه گفت: درگیری حامد زمانی با مأمور فرودگاه کار را به جایی می‌رساند که به وی دستبند زده و او از پروازش جا مانده و به بازداشتگاه منتقل می‌شود که بلافاصله توسط قاضی کشیک تبرئه می‌شود.

وی درباره مطرح شدن این مسأله که حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر با مأموران فرودگاه درگیر شده، تصریح کرد: به هیچ‌وجه چنین مسأله‌ای صحت ندارد و من می‌دانم این موضوع توسط چه اشخاصی مطرح شده و چه کسانی به آن دامن زده‌اند. شب گذشته با پیگیری صفحات اینستاگرام به چند اکانت جعلی برخوردم که اولین افراد مطرح کننده این موضوع بودند. این افراد حتی در برخی موارد اینگونه مطرح کرده‌اند که حامد زمانی هنگام درگیری با مأموران فرودگاه با چند خانم بدحجاب همراه بوده که همه این‌ مسائل کذب بوده و هیچ واقعیتی ندارند.

مدیر برنامه‌های حامد زمانی در پایان درباره احضار حامد زمانی به دادسرا، اظهار داشت: تا چند ساعت پیش که با حامد زمانی در ارتباط بودم چنین احضاریه‌ای ابلاغ نشده بود و بعید می‌دانم این مسأله نیز صحت داشته باشد. همان روز همه اشخاصی که با این خواننده درگیر شده بودند عذرخواهی کردند و مسأله تقریباً حل شد.

گفتنی است روز پنج‌شنبه حامد زمانی در فرودگاه با مأموران گیت ورود و خروج درگیری داشته است که ویدئویی از این اتفاق در فضای مجازی منتشر شد و مسائلی از جمله همراه داشتن مواد مخدر توسط این خواننده در فضای مجازی مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز