انتقاد ابراهیمی از اکران نشدن فیلمش؛

داغی که بر دل «عطر داغ» ماند!

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۹:۰۹
کد خبر: ۸۷۷۶۳۸
داغی که بر دل «عطر داغ» ماند!
علی ابراهیمی کارگردان «عطر داغ» به عدم اکران فیلمش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ علی ابراهیمی کارگردان «عطر داغ» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی که مدت زیادی است که در انتظار اکران است، عنوان کرد: رفتاری که با فیلم من می شود دقیقا رفتاری است که با آثار توقیفی می شود ولی زمانی که پیگیری می کنم پاسخی مبنی بر توقیف فیلم به من داده نمی شود!

وی ادامه داد: فیلم هایی هستند که خیلی زود پس از ساخت اکران می شود ولی گویا سازمان سینمایی با فیلم من مشکل دارد که برای اکران آن هیچ کمکی نمی کند و اتفاقی برای آن نمی افتد. این مساله من را اذیت می کند ولی از دست کسی هم کاری ساخته نیست.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بدون هیچ اصلاحیه ای پروانه نمایش فیلمش را دریافت کرده است، اذعان کرد: بدون هیچ اصلاحیه ای پروانه نمایش فیلمم را دریافت کردم ولی رفتاری که می شود مثل یک سال است که در انتظار اکران مناسب هستیم. در ابتدا قول اکران تیرماه و پس از آن قول اکران مرداد ماه را دادند که باز هم این اتفاق نیفتاد و نمی دانم در نهایت چه سرنوشتی در انتظار «عطر داغ» است.

ابراهیمی در پایان اذعان کرد: پیش از اکران عمومی یک اکران برای منتقدان می گذارم که این پرسش ایجاد شود که چرا «عطر داغ» حتی در جشنواره فیلم فجر هم نبوده است؟ فیلم من دغدغه اجتماعی از وضع اقتصادی مردم که در تنگنا هستند، دارد و من احساس می کنم در شرایط حاضر این نقد اجتماعی به مذاق بسیاری از افراد خوش نمی آید.

فیلم «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان در راستای سلامت خانواده، روایتی از زندگی انسان ها به ویژه جوانانی است که در مواجهه با چالش ها و حوادث تلاش می کنند سرنوشتشان را تغییر دهند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی، شیوا مکی نیان و سیما تیرانداز اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز