همراه با فاطمه گودرزی؛

ماجرای پوریا پورسرخ و مژگان صابری در ایل دا

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۸۰۴۱۹
ماجرای پوریا پورسرخ و مژگان صابری در ایل دا
این سریال تلویزیونی به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی در 30 قسمت قرار است در مناطق مرزی تصویربرداری شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این مجموعه تلویزیونی مجید مظفری (صالح‌خان)، خسرو شهراز (نصیرخان)، فاطمه گودرزی (دا گل)، علی دهکردی (دکتر هوشنگ)، جعفر دهقان (کاکاوند)، پوریا پورسرخ (ایرج)، کاظم هژیرآزاد (شیرعلی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیرمحمد زند (فرهاد)، قربان نجفی (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، رضا نجفی (عمو برفی)، مژگان صابری (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، پویان گنجی (یاور)، میترا رفیع (گندم)، زینب قادری (راحیل)، مسعود امین ناجی (بهادر)، طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمدنژاد (کیومرث)، فاطمه آقابابایی (ننه نازار)، مهدی افشار (گروهبان واحدی)، معصومه بافنده (آساره) ایفای نقش خواهند کرد و بیش از 100 بازیگر بومی استان لرستان نیز در آن حضور دارند.

علیرضا سبط احمدی، تهیه کننده این سریال، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درمورد این سریال گفت: «ایل‌دا» یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیون در حوزه دفاع مقدس است. این سریال فداکاری و ایثار مردم غرب کشورمان در اوایل جنگ تحمیلی را نشان می‌دهد که کارگردانی آن برعهده راما قویدل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل پیش تولید تمام شده و درحال تست گریم هستیم. این سریال از پربازیگرترین سریال های تلویزیون است که در آن 135 هنرپیشه ایفای نقش خواهند کرد.

سبط احمدی با اشاره به زمان تصویربرداری بیان داشت: چند روز  آینده تصویربرداری سریال در مناطق مرزی استان لرستان و شهر خرم آباد و در فضایی کاملا بومی و با حضور بازیگران تئاتر، تلویزیون و محلی شروع خواهد شد. این سریال قرار است در 26 قسمت و 80 لوکیشن استان لرستان تصویربرداری شود.

این مجموعه با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرز نشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز  و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها را بین سال‌های 1358 تا 1359 را روایت می‌کند.

نظر شما