همراه با شبکه الکوثر؛

«خواب و بیدار» درتلویزیون

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۰:۴۴
کد خبر: ۸۸۰۴۴۶
«خواب و بیدار» درتلویزیون
مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده محصول سال 1380 بر روی آنتن شبکه الکوثر می آید تا مخاطبان عرب زبان این شبکه هم با شخصیت و ماجراهای «ناتاشا» آشنا شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، یکشنبه 13 مرداد ساعت 17:05 به وقت تهران اولین قسمت مجموعه «خواب و بیدار» به جایگزینی سریال «الفدایی» پخش می شود. داستان سریال مربوط به زنی به نام توران است که به ناتاشا شهرت دارد. او یک خلافکار حرفه ای است که پس از سال ها به این کار باز می گردد و با عبدالله پلنگ که او نیز خلافکار سابقه داری است شروع به سرقت مسلحانه می کنند. پس از چند فقره سرقت پسر عبدالله دستگیر شده و در یک سرقت دیگر داماد او توسط پلیس زخمی می شود و ناتاشا ....

دوبله این سریال در کشور لبنان و توسط دفتر بیروت شبکه انجام شده است و بازیگران آن عبارتند از: رویا نونهالی ، مهدی فخیم زاده ، دانیال حکیمی ، محمد صادقی ، لادن طباطبایی ، حبیب دهقان نسب ، متین عزیزپور، لیلا برخورداری ، حسن علیرضایی ، کامران تفتی ، اردشیر تفتی و میرمحمد تجدد.

مجموعه «خواب و بیدار» در 20 قسمت 45 دقیقه ای با زمان تکرار روز بعد ساعت 5:00 به وقت تهران، هر روز بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز