«مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر؛

افزایش درآمد از طریق توریسم درمانی در ایران

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۸۸۰۵۰۹
افزایش درآمد از طریق توریسم درمانی در ایران
در برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر امروز ساعت 19:30 به وقت تهران در آیتم ایران این برنامه به موضوع راه های توسعه گردشگری و سلامت پرداخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یکشنبه 13 مرداد در مدت زمان 30 دقیقه امیر شکاری به عنوان فعال اقتصادی با طرح این موضوع که گردشگری سلامت و توریسم درمانی یکی از حوزه هایی است که می تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا نماید و دامنه ای بسیار گسترده را شامل می شود،بر گسترش صنعت گردشگری علاوه بر نقش و تاثیر آن در ابراز هویت ملی ، ارتقای ابعاد وسیع اقتصادی از جمله ایجاد فرصت های شغلی ، درآمد زایی ، کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی و رفاه در جامعه مقصد خواهد پرداخت. وی اشاره ای هم به افزایش این امکان در کشورمان ، با ارائه آمار و ارقامی به شکسته شدن رکورد سال قبل کشورمان در چهارماهه اول امسال خواهد داشت.

«مجله اقتصادی» در آیتم منطقه ای نگاهی خواهد داشت به موضوع کاهش سودهای بانکی در ترکیه به دستور دولت اردوغان همراه با نظرات کارشناسی ناطق جعفری و در بخش پایانی برنامه با تحلیل عبدالمجید شیخی موضوع سیاست های ترامپ علیه کشورهای درحال توسعه از طریق بررسی و مسدود کردن آن دسته از قوانین و مقرراتی را که در مبادلات بین المللی برای این کشورها ایجاد مزیت خواهد کرد ، بررسی می کند.

«مجله اقتصادی» با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی ، امروز بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز