«قلم رصاص» بررسی می کند؛

حمله رسانه ای سعودی و اماراتی ها علیه حزب الله

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۰:۱۲
کد خبر: ۸۸۱۲۶۹
حمله رسانه ای سعودی و اماراتی ها علیه حزب الله
برنامه «قلم رصاص» شبکه العالم حملات رسانه ای سعودی و اماراتی ها علیه حزب الله لبنان را واکاوی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «قلم رصاص» شبکه العالم در بررسی مهم ترین موضوعات مطرح شده در رسانه های سعودی اماراتی، تحلیل  روزنامه الجزیره عربستان که تنها راه خلاصی از حزب الله لبنان را وارد کردن آن به یک جنگ ویرانگر با رژیم صهیونیستی می داند تا در این جنگ ازبین برود و و مردم لبنان از تبعیت مطلق از این حزب خلاص شوند، تحلیل می کند. 

نزیه منصور، پژوهشگر سیاسی، درارتباط تصویری با برنامه، همچنین ادعای روزنامه العرب امارات را مبنی بر اینکه حزب الله، لبنان را به میدانی برای تسویه حساب منطقه ای تبدیل کرده است،نقد می کند. 

در این برنامه تحلیل می شود که اظهارات این رسانه های سعودی و اماراتی به جهت موفقیت های جبهه مقاومت در منطقه، یمن، فلسطین اشغالی، سوریه و عراق است که باعث ترس رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن یعنی عربستان و امارات شده است و رژیم صهیونیستی نیز به شدت از اینکه باردیگر با حزب الله وارد جنگ شود، می ترسد.

تعریف و تمجید رسانه های سعودی و اماراتی از محمد بن سلمان و چهره مخدوش عربستان در رسانه های غربی موضوع دیگری است که در این برنامه نقد و بررسی می شود.

«قلم رصاص» امشب 14 مرداد 98 ساعت 22 به وقت تهران با حضور کارشناس میهمان حسین عبدالله و اجرای جیهان عبدالنبی بحران، از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز