در شبکه العالم؛

هشتگ جهان عرب

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۷:۳۹
کد خبر: ۸۸۱۲۷۰
«هاشتاغ» شبکه العالم، بازتاب سومین گام ایران درمقابل کاهش تعهدات برجام را به عنوان داغ ترین هشتگ شبکه های اجتماعی دنیای عرب، بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بازتاب گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجام در مقابل سیاست های آمریکا را درفضای مجازی جهان عرب، واکاوی می کند. در این برنامه اشاره می شود که همه کشورهای عضو کمیسیون مشترک برجام به اجماع رسیده اند که آمریکا باعث همه تنش ها شده وتنها حق جمهوری اسلامی است که درباره اجرا یا عدم اجرای آن تصمیم بگیرد. 

دیدار کوشنر از کشورهای منطقه و احتمال برگزاری کنفرانس کمب دیوید ۲ و نیز بستن صدها حساب کاربری افراد مرتبط با عربستان توسط فیسبوک نیز از پربازدیدترین خبرهای شبکه های اجتماعی عربی بوده که در این برنامه پیگیری می شود.

ماموریت مگس های سایبری عربستان در نزدیکی به رژیم صهیونیستی و حمله به فلسطینی ها موضوع دیگری است که به آن پرداخته می شود.

گفتنی است ارتش «مگس های الکترونیک» عربستان به فرماندهی سعودی القحطانی، وزیر مشاور در دیوان سلطنتی عربستان معروف به «وزیر مگس ها» را رسوا کرده است. این ارتش متشکل از چندین گروه هکر و برنامه نویس است که مأموریتشان ساخت افکار عمومی طرفدار سیاست های محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان است.

برنامه «هاشتاغ» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما