در «دومین ضربه به در»؛

افشای علل مرگ نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۲:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۸۱۴۱۳
افشای علل مرگ نیروهای آمریکا در عراق و افغانستان
مستند «دومین ضربه به در» افشای مخفی کاری آمریکا در مورد علل کشته شدن سربازان این کشور در جنگ های عراق و افغانستان توسط نیروهای خودی است که از خانواده های آنان و مردم آمریکا پنهان مانده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند «دومین ضربه به در» در مورد کشته شدن برخی نیروهای آمریکایی در جنگهای عراق و افغانستان است که توسط نیروهای خودی و به اشتباه کشته شده اند و ارتش آمریکا با وجود این که اطلاعات کافی در مورد علت مرگ این سربازان در اختیار دارد خانواده ها و مردم آمریکا را از اصل ماجرا با خبر نمی کند.

خانواده این سربازها بعد از  ماه ها از گذشت مرگ آنها و به طور اتفاقی متوجه می شوند که کشته شدن عزیزشان در اثر تیراندازی و یا انفجار بوده و این با حرفی که از ابتدا شنیده اند مغایرت دارد و دست به جست و جو می زنند و بعد از مدت ها متوجه می شوند که نیروهای خودی کوتاهی کرده و به اشتباه سربازان آمریکایی را کشته اند.

در این مستند ما شاهد تجربه چهار خانواده در ارتباط با تیراندازی افراد خودی و کشته شدن سربازها هستیم که در مقابل دوربین کریستوفر گرایمز کارگردان مستند «دومین ضربه به در» حقایقی را بازگو می کنند.

مستند «دومین ضربه به در» محصول سال ۲۰۱۲ در ۵ قسمت ۲۵ دقیقه ای از  امروز چهارشنبه 16 مرداد ساعت 8:30 به وقت تهران از آنتن هیسپان تی وی پخش و در ساعات ۱5:۳۰ و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

نظر شما