در هیسپان تی وی؛

پرونده حذف خدمات بیمه ای برزیل روی میز «منطقه مالی»

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۸۲۱۰۴
پرونده حذف خدمات بیمه ای برزیل روی میز «منطقه مالی»
برنامه «منطقه مالی» هیسپان تی وی این هفته به موضوع بیمه های تأمین اجتماعی برزیل می پردازد که قرار است در تصمیمی حکومتی خدمات این بیمه ها برای مردم کم شود و بالغ بر 251 میلیون دلار صرفه جویی مالی برای دولت برزیل محقق شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «منطقه مالی» این هفته تصمیم حساس دولت برزیل در مورد بیمه های تامین اجتماعی و کاهش احتمالی برخی از خدمات این بیمه را برای مردم بررسی می کند.

در این برنامه موضوع بیمه های تامین اجتماعی مردم برزیل بررسی می شود که دولت در اقدامی می خواهد در نظام تامین اجتماعی بازبینی انجام داده و مبلغ 251 میلیون و 18 میلیون دلار ظرف 10 سال با کاهش خدمات بیمه ای صرفه جویی مالی ایجاد کند.

هم اکنون نظام تامین اجتماعی برزیل 40 درصد هزینه های دولت را در بر می گیرد. برنامه اصلاحات در مجلس نمایندگان برزیل در نقطه ی حسحسی قرار دارد و قانونی کردن این برنامه ها هر لحظه محتمل تر است.

برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنج‌شنبه‌ها در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را  برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10:00 و 14:30 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز