تمجید بی‌سابقه فرامرز قریبیان از فیلم حاتمی‌کیا

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۷:۴۰
کد خبر: ۸۸۲۶۱۱
تمجید بی‌سابقه فرامرز قریبیان از فیلم حاتمی‌کیا
فرامرز قریبیان اولین همکاری خود با ابراهیم حاتمی‌کیا را با «خروج» تجربه خواهد کرد و او که به تازگی نامش به عنوان بازیگر این فیلم سینمایی مطرح شده است طی یک گفت‌وگو تأکید کرد که فکر می‌کند این فیلم، بهترین اثری است که در آن بازی کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، «فرامرز قریبیان» که این روزها در حال تمرین برای فیلمنامه «خروج» حاتمی کیا است طی یک گفت‌وگو اظهار داشت: شاید «خروج»، بازگشت دوباره من به سینما باشد چون وقفه ای ایجاد شد که دلایلش خارج از اراده من بوده نه اینکه نخواهم بازی کنم. فیلمنامه ها آن چیزی نبودند که من بخواهم قبول کنم که در آن بازی کنم چون فکر می کنم در این سالها برای مخاطب مهم باشم که در چه فیلمهایی بخواهم بازی کنم.

«فرامرز قریبیان» از «خروج» حاتمی کیا یاد می کند. بازیگر فیلم «رئیس» در پاسخ به اینکه چقدر نام حاتمی کیا در انتخاب «خروج» اهمیت داشت، عنوان کرد: بیشتر از هر چیزی، خود فیلمنامه برایم اصل است و وقتی فیلمنامه «خروج» را به من دادند، دیدم که نقش ویژگی هایی دارد که می تواند جای کار برای بازی داشته باشد. مورد دومی که قبول کردم به این خاطر بود که نقش اول را به عهده خواهم داشت چون همه می دانند من به جز نقش اول، نقش دیگری بازی نمی کنم. مورد سوم هم به خاطر خود آقای حاتمی کیا بود.

بازیگر فیلمهای «شهر زیبا» و «رقص در غبار» ادامه داد: وقتی فیلمنامه «خروج» را خواندم، بسیار خوشم آمد و فکر می کنم این بهترین فیلمی باشد که بازی می کنم. البته باید تولید فیلم شروع شود و امیدواریم که اتفاق خوبی برای فیلم بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه دلیل فاصله چند ساله اش از کارگردانی چیست، گفت: ساخت فیلم نیاز به سرمایه گذار دارد و من اهلش نیستم که برای پیدا کردن سرمایه گذار دست به هر کاری بزنم و دنبال تهیه کننده و سرمایه گذار باشم. خودم هم به اندازه تولید فیلم سرمایه ای ندارم، به خصوص بعد از اتفاق ناعادلانه ای که برای اکران فیلم «گناهکاران» پیش آمد و همه داستان آن را می دانند که چه کردند و دیگر سرمایه ای برایم نمانده که خودم بخواهم فیلم جدیدم را مستقل بسازم.

«فرامرز قریبیان» افزود: الان شرایط کار کردن در سینمای ایران عوض شده و سرمایه گذارانی آمدند و من آدمی نیستم که دنبال آنها بروم مگر اینکه خودشان پیشنهاد بدهند. چند طرح و فیلمنامه برای تولید دارم ولی شرایط ساخت آن نامساعد است. من سینما را از سالهای خیلی دور دوست دارم و هر کسی برای خود روشی دارد من هم علاقمندم فیلمهای ژانر و کارهایی که خودم می پسندم را کار کنم.

منبع: آوینی فیلم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز