اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۴:۲۲
کد خبر: ۸۸۳۱۲۴
اسامی داوران جایزه زاون اعلام شد
رئیس شورای سیاست گذاری جایزه زاون گفت: پنج نفر از سینماگران اصفهان فیلم ها را ارزیابی کرده و در نهایت جایزه زاون را به یک فیلم اهدا خواهند کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیاوش گلشیری در سومین جلسه هم اندیشی سیاست گذاری جایزه زاون اظهار کرد: داوران جایزه زاون در سال گذشته نگاه مضمونی به فیلم ها داشتند، اما امسال نگاه از پیش تعیین شده ای داریم و با توجه به اینکه محوریت این جایزه، زاون قوکاسیان است دیدگاه داوران فیلم هایی است که به روحیات زاون نزدیک باشد.

وی با اشاره به اسامی داوران جایزه زاون، گفت: علاوه بر بنده، فرشاد احمدی، عطیه سلطانی، محمد فضیله و مجید صدیقی عضو هیات داوران جایزه زاون هستند.

جایزه زاون به یک فیلم در دو بخش ملی و بین المللی اهدا خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری جایزه زاون همچنین گفت: داوران بخش جایزه زاون 22 فیلم در دو بخش ملی و بین المللی را ارزیابی کرده و در نهایت جایزه زاون به یک فیلم اهدا خواهد شد.

گلشیری با اشاره به برگزاری نمایشگاه زاون خاطرنشان کرد: در نمایشگاه زاون 32 طرح گرافیکی و تعدادی از کتاب های زاون به نمایش گذاشته خواهد شد که در ویژه برنامه شب زاون افتتاح می شود.

به گفته وی، برنامه شب زاون 24 مردادماه با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان اصفهان در موزه هنر های معاصر برگزار خواهد شد.

مهمان ویژه این شب منوچهر طیاب است که در ارتباط با چگونگی حفظ میراث زاون با رضا مهیمن گفت و گو خواهد کرد.

نظر شما