دیدار استاندار خراسان رضوی از رادیو تاجیکی

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۸۸۳۴۳۵
دیدار استاندار خراسان رضوی از رادیو تاجیکی
استاندار خراسان رضوی از رادیو تاجیکی معاونت برون مرزی صداوسیما دیدن و با کارکنان این رادیو گفت و گو کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این دیدار علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با بخش های مختلف رادیو تاجیکی که در مرکز صداوسیمای خراسان رضوی مستقر و مشغول فعالیت است و همچنین با نحوه کار کارکنان این رادیوی برون مرزی آشنا شد.

استاندار خراسان رضوی با تقدیم شاخه های گل به کارکنان این رادیو ، با تبریک ایام گرامیداشت مقام خبرنگار بر لزوم و حمایت استانداری خراسان از رادیوی تاجیکی صدای خراسان برای جذب حداکثری مخاطبان تاکید کرد.

در این دیدار، مختار فرزادی مدیر رادیو تاجیکی صدای خراسان درباره فعالیت سایت های فارسی و سریلیک و پخش این رادیو گفت: این رادیو توانسته است مخاطبان زیادی را جلب کند و در بخش فضای مجازی نیز بیش از پنج هزار دنبال کننده دارد.

فرزادی افزود: رادیو تاجیکی صدای خراسان سال گذشته در نظرسنجی انجام شده در تاجیکستان در بین رادیوهای خارجی این کشور رتبه نخست و در مجموع رادیو های مورد مراجعه شنود مردم تاجیکستان رتبه دوم را کسب کرد.

صدای برون مرزی مرکز خراسان رضوی علاوه بر رادیو تاجیکی ، رادیوهای ازبکی و دری را با قدمت و فعالیت گسترده برای مخاطبان کشورهای منطقه بسترسازی کرده و مخاطبان خاص خود را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز