کیارستمی و سوءاستفاده از اعتبار او بعد از مرگ!

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۷:۱۷
کد خبر: ۸۸۴۰۴۶
کیارستمی و سوءاستفاده از اعتبار او بعد از مرگ!
خدا رحمت کند استاد بی ادعای سینمای ایران عباس کیارستمی را از وقتی که دار فانی را وداع گفته، به خصوصی ایام اخیر، عده ای نقل قول هایی از این استاد می کنند که جای شبهه دارد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدرضا اورنگ نوشت: رضا میرکریمی می گفت توی لابی  هتل لاله، در گوشه‌ای نشسته بودم که کیارستمی وارد شد. ناگهان دور و برش شلوغ شد. جماعت دورش را گرفتند. نمی‌دانم چه شد یکی بهش گفت فلانی که آنجا نشسته کارگردان «کودک و سرباز» است. کیارستمی دور و بری‌هایش را ول کرد، آمد، نشست سر میز ما شروع کرد به صحبت با ما. گفت: فیلم تو، بهترین فیلمی است که امسال در جشنواره دیده‌ام.

خدا رحمت کند استاد بی ادعای سینمای ایران عباس کیارستمی را از وقتی که دار فانی را وداع گفته، به خصوصی ایام اخیر، عده ای نقل قول هایی از این استاد می کنند که جای شبهه دارد!

چرا وقتی او در قید حیات بود از این حرف ها زده نمی شد؟ مطمئنا اگر زنده بود می توانست تایید یا تکذیب کند. حالا که کیارستمی دستش از این جهان کوتاه است و نمی تواند تایید و تکذیب کند، همه به نوعی خود را به او می چسبانند و از قول وی به نفع خود سوء استفاده می کنند! به فرض هم که چنین اتفاقاتی افتاده و چنین حرف هایی در زمان حیات وی زده شده بود، چرا عده ای باید دوباره بر زبان بیاورند، منظورشان چیست؟! بی شک برای کسب اعتبار از وجهه دیگران!

فرزندان زنده یاد عباس کیارستمی باید در این مهم دخالت کرده و یک بار برای همیشه بساط چنین ادعاهایی را جمع کنند.

دوستان، آشنایان، سینماگران و... مرحوم کیارستمی که در زمان حیات کاری با کسی نداشت و سرش به کار خودش بود، اکنون که جان در بدن ندارد، دست از روح وی بردارید و این قدر ادعاهای واهی و غیر واهی خویش را به او منسوب نکنید. اگر پیش مردم آبرو و اعتبار دارید که نیازی به این حرف و حدیث ها نیست، اگر هم اعتبار و آبرویی ندارید بروید خودتان کسب کنید، این همه روح استاد را میازارید!

سیدرضا اورنگ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز