شبکه جهانی سحر می پردازد؛

دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با رهبر انقلاب

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۴:۲۷
کد خبر: ۸۸۴۸۲۲
دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با رهبر انقلاب
برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز، به دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیات همراه با رهبر انقلاب اسلامی از ابعاد مختلف می پردازد.

احمد تیموری کارشناس حضوری و سیدرضا صفدر از اسلام آباد پاکستان در این برنامه این دیدار را با توجه به خروج نظامی و امنیتی عدن از دست عبدربه منصور هادی و چرخش موضع امارات در رابطه با یمن و ایران و همچنین موضع جدید عربستان مبنی بر ضرورت توقف جنگ یمن ارزیابی می کنند.

بخشی از برنامه بدان اختصاص دارد که رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کرده اند : هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

در دیدار عصر دیروز سه‌شنبه بیست و دوم مرداد ماه ، هیأتی از جنبش انصارالله یمن با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

« انداز جهان» امشب ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردو ی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

تهیه کننده برنامه «انداز جهان» محسن روخ دوست و مجری آن علی عباس رضوی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز