«کمپاس» از کانال آذری شبکه سحر؛

چرخش سیاسی سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۸۴۸۲۶
چرخش سیاسی سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس
برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع تغییرات تدریجی کشورهای عربی در تصمیم گیری های سیاسی و منطقه ای شان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه 30 دقیقه ای تلاش دارد به نشانه هایی از این تحولات اشاره کند که از آن جمله می توان به: رویکرد جدید دولت امارات در نزدیکی به ایران، واگرایی از سیاست های آمریکا در خلیج فارس توسط دولت های عربی ، تاکید هرچه بیشتر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر همگرایی و همکاری های مشترک منطقه ای به منظور تامین امنیت کامل منطقه، بروز نشانه هایی از تلاش های آمریکا و کشورهای فرامنطقه ای در بحرانی نشان دادن منطقه با هدف ایجاد رقابت تسلیحاتی و فروش سلاح بیشتر به کشورهای عربی، بیان دلایل وابستگی بیش از حد نظام اقتصادی عربستان سعودی به تصمیمات حکام آمریکا و..... اشاره کرد.

دکتر روح الله قاسمیان به عنوان استاد دانشگاه از استودیو برنامه در تهران و زرتشت علیزاده تحلیلگر مسائل بین الملل از شهر باکو در آذربایجان به صورت تلفنی در مدت زمان 30 دقیقه به ارائه نقطه نظرات خود در برنامه خواهند پرداخت.

چهارشنبه 23 مرداد ساعت 22:00 به وقت تهران «کمپاس» با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز