مسعود تکاور انتقاد کرد؛

چند نفر مثل نوید محمدزاده داریم؟!

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸
چند نفر مثل نوید محمدزاده داریم؟!
مسعود تکاور گفت: یک زاویه هنر سینماست که متاسفانه هنر شکست خورده ای است و زاویه دیگر صنعت سینماست که به ظاهر موفق است، به عنوان مثال چرا چند نفر مانند نوید محمدزاده نباید داشته باشیم؟

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ مسعود تکاور کارگردان سینما گفت: آیا ما با نسلی مثل بیضایی ها و کیمیایی ها روبرو خواهیم شد؟ ما چه انتظاری از نسلی که قرار است به سینمای ایران اضافه شود، داریم؟ مثل کسی که فیلمی باکیفیت مانند «مسخره باز» را می سازد، با چه حمایت و چه شرایطی قرار است وارد سینما شود؟

او ادامه داد: من انتظار دارم که ما فیلمسازان با یکدیگر متحد باشیم نه آنکه مقابل هم قرار گیریم، ما اگر یک فیلم اکشن و خوب به سینمادار بدهیم و مخاطبان از دیدن فیلم راضی باشند، آیا واقعا کسی ضرر می کند؟ منِ فیلمساز نباید فکر کنم هر فیلمی بسازم قابل پخش است و ببیننده می آید و آن را می بیند، باید روی بیننده و سلیقه اش کار کارشناسی کنم و شرایط تولید را مورد بررسی قرار دهم. فیلمساز نباید زود اسیر یک کار کمدی شود یا اولین چیز ساده ای که در ذهنش است بسازد.

کارگردان «کروکودیل» با اشاره به اینکه سینما در حال حاضر دو زاویه دارد، تشریح کرد: یک زاویه هنر سینماست که متاسفانه هنر شکست خورده ای است و زاویه دیگر صنعت سینماست که به ظاهر موفق است، به عنوان مثال می گوییم نوید محمدزاده مرد ۸۰ میلیاردی سینمای ایران است که این ظاهر قضیه است و باطن آن چه می تواند باشد؟ چرا چند نفر مانند نوید محمدزاده نباید داشته باشیم؟

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز