در نمایشنامه خوانی «رومولوس کبیر»؛

رومولوس کبیر و سفر به دربار روم

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۳:۳۳
کد خبر: ۸۸۵۵۹۷
رومولوس کبیر و سفر به دربار روم
نمایشنامه‌خوانی «رومولوس کبیر» به کارگردانی مقداد اسلامی در تماشاخانه ایران تماشا برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایشنامه‌خوانی «رومولوس کبیر» به کارگردانی مقداد اسلامی، نویسندگی فریدریش دورنمات و ترجمه حمید سمندریان شنبه ۲۶ مرداد در تماشاخانه ایران تماشا برگزار می شود.

مقداداسلامی، محبت دارآفرین، امین اکبری نسب، افشین غیاثی، سهیل ساعی، کاوه مرحمتی، حمیدرضا زغم، نغمه نخعی شریف، مهدیس توکلی، حمید رضا کریمی، عسل سادات اصفهانی، مریم ملکی، سپیده محمدی، فرزان رنجبر، نوید محمدی، شاهین بامداد، امیراسحاق میرشیرتری، رکسانا یوسفیان از بازیگران آن هستند.

در خلاصه آن آمده است: رمولوس فرمانروای روم غربی با بی خیالی و بی توجهی تعمدی، به اخبار هولناک جنگ که بی وقفه از شکست رم و سقوط سرزمین های تحت فرمانروایی اش و کشته شدن و به اسارت در آمدن لشگریان و سپهسالارانش می گوید، در ویلای ییلاقی خود، مشغول و درگیر مرغ و خروس‌بازی است‌. سر آخر همه او را که دیوانه می نماید، ترک می‌گویند و رمولوس تنها در همان ویلا، چشم در راه ژرمن ها می ماند. رمولوس عدالت را در پی نابودی امپراطوری سفاک رم می‌جوید.

تمام داستان و اتفاقات این نمایشنامه جذاب، در دربار امپراطور رم و ظرف ۲۴ ساعت روی می دهد. یک روز پیش از سقوط امپراطوری پرشکوه رم.

مشاور کارگردان: دکتر حمیدرضا افشار، شرح خوانش صحنه: ستاره فخاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیدمحسن میرهاشمی، عکاس: حدیثه سلیمانی از عوامل دیگر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز