در برنامه «شکرخند»؛

شوخی با شهردار مشهد/ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۵۹۰۷
شوخی با شهردار مشهد/ببینید
رضا رفیع با انتشار متنی در صفحه شخصی اش با شهردار مشهد شوخی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رضا رفیع در شوخی با شهردار مشهد در صفحه اینستاگرامش نوشت: فعلاً که هرشب در شبکه محترم "شما" حضور دارم. ساعت ۹ شب در برنامه زنده "شکرخند" (که پارسال شبخند نام داشت)؛ و این خود هنوز فرصت سبزی است برای شوخی با مسوولان و البته بیان حرفهای مردم که به من لطف دارند.

همین امروز ظهر سوار یک تاکسی شدم که در یک کار خلاف قانون، تا مرا دید جوگیر شد و وسط خیابان خدا ترمز زد. با اشاره دست، عین یک پلیس به منتهی الیه سمت راست هدایتش کردم، اما خب اعمال قانون نکردم. یعنی راستش وسیله اش را نداشتم! 

راننده هی از من می پرسد که واقعاً شما رضا رفیع هستید؟!.... می گویم خب اگر شک داری، پیاده شم؟!.... در همین حال و احوال گرم، یک موتوری از کنار ما رد می شود؛ در حالی که نامزدش(ان شاءالله نامزدش!)هم بر ترک موتور نشسته و هر دو بحمدالله بی کلاه!.... هیچکس هم نیست گزارش دهد به پلیس که کلاه این دو موتور سوار نیست و کشف کلاه کردند. چون خیلی مهم نیست. فوقش از این دنیا می روند که خب همه ما یک روزی باید برویم. خلاص!....

موتوری داد می زند که باز هم حرفهای مردم رو بگین توی تلویزیون!.... فقط شما می تونین بگین!!!....می خندم و برایش دست تکان می دهم. گاز می دهد و با نامزدش غیب می شوند. یاد گشت ارشاد دهه شصت به خیر که اینجور مواقع حضوری سازنده داشت و فی المجلس می پرسید: شما چه نسبتی با هم دارید؟!.... و زمین و آسمان و فرشتگان الهی در دلشان می گفتند: به تو چه!!

گذشت. ما هم بگذریم. چند شب پیش با شهردار مشهد شوخی کردم. معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح خط دو متروی مشهد به این شهر رفته بودند و از بدحادثه، شهردار مشهد، در همان روز تصادف می کند و پا و گردنش آسیب می ببند و آتل بندی می شود. اما بنده خدا با همان سر و وضع ناجور(که شاید به خاطر آه دل معاون فرهنگی سابقش بوده باشد که خطیبی ارزنده بود!)؛ در مراسم افتتاح خط دو متروی مشهد در کنار معاون اول رئیس جمهور، ظاهر می شود. 

آن شب در برنامه شکرخند، با ایشان شوخی کردیم و گفتیم که لابد زیر فشار سختی کار مترو اینجور شده اند؛ اما چند روز بعدش به مشهد رفتم و اجرایی داشتم که شهردار هم قرار بود بیاید. اما نیامد. گفتند پای ایشان باد کرده و رفتند بیمارستان. برای شفای عاجل شان دعا کردیم که زودتر بهتر شوند تا بتوانند باز بکوب، خدمت رسانی کنند. فقط خداوکیلی اگر با کسی خواستند تلفنی صحبت کنند، بی خبر روی آیفون نگدارند!.... همه ما یک معاون فرهنگی خوب در درون خودمان داریم!.... دم همه مان گرم!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز