میلاد محمدی، کارگردان «چندش» مطرح کرد؛

بازیگران «چندش» از تئاتر آمدند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۹:۱۴
کد خبر: ۸۸۶۸۷۲
بازیگران «چندش» از تئاتر آمدند
بازیگرانی که در فیلم کوتاه «چندش» ایفای نقش می‌کنند، سابقه بازیگری تئاتر دارند و به همین واسطه به ما معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ میلاد محمدی کارگردان سینما که امسال با فیلم «چندش» در بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره حضور دارد گفت: فیلم «چندش» در شش و نیم دقیقه ساخته شده است و موضوع آن در حوزه سبک زندگی جای می‌گیرد. فیلمبرداری این اثر یک‌روز طول کشید و اصل کار ما در یک لوکیشن داخلی بود که من از خانه خودم استفاده کردم. پلان‌هایی را هم در مغازه ضبط کردیم.

وی درباره انتخاب بازیگران این فیلم نیز بیان کرد: بازیگرانی که در این کار ایفای نقش می‌کنند، سابقه بازیگری تئاتر دارند و به همین واسطه به ما معرفی شدند. کار کردن با این بازیگران برایم لذت‌بخش بود و با توجه به این که قبل از فیلمبرداری موفق به برگزاری جلسات تمرینی زیادی نشدیم، اما همه بازیگران به متن مسلط بودند.

این کارگردان درباره چالش‌هایی که هنگام فیلمبرداری با آن‌ها مواجه شد نیز اظهار داشت: فیلم‌ ما درباره‌ سیرابی بود و هنگام فیلم‌برداری بوی‌ سیرابی همه جا را پر کرده بود و همانند نام فیلم، صحنه چندشی را برایمان رقم زده بود. این اتفاق لحظه‌های طنزی را برایمان ایجاد کرده بود و نام این اثر نیز برگرفته از برخی اتفاقاتی است که در فیلم می‌افتد. 

این کارگردان در پایان درباره نمایش فیلمش در سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان نیز نظرش را اینطور بیان کرد: جشنواره کودک، معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه کودک است که به خوبی با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند. این جشنواره خیلی موثر است و فکر می‌کنم که تنها نهادی است که به این بخش از سینما می‌پردازد، بسیار خوشحالم که «چندش» در این جشنواره اکران به نمایش در می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز