بررسی حضور بازیگران چهره در سریال ها؛

حضور بازیگر معروف نگرانی تمام تهیه کنندگان است

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۸۶۹۳۹
حضور بازیگر معروف نگرانی تمام تهیه کنندگان است
بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: باوجود اینکه تلویزیون پافشاری ندارد اما تهیه کنندگان چه در تلویزیون چه در سینما همیشه این نگرانی را دارند که اگر کار به نحو مطلوب نرسد و بیننده با آن ارتباط برقرار نکند حداقل یک یا دو بازیگران خوب داشته باشد تا مخاطبان به خاطر آن بازیگر فیلم و سریال را دنبال کنند.

بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به حضور بازیگران چهره در سریال های تلویزیونی گفت: ما تهیه کنندگان یا فیلمنامه مان را به سازمان تحویل می دهیم و می گوییم بودجه ای در حد معمول و بازیگران متوسط نیاز داریم یا اینکه برای برخی نقش های فیلمنامه تمایل داریم از بازیگران درجه یک و مطرح استفاده کنیم که در این صورت پس از بررسی های انجام شده بودجه ای بر اساس دستمزد این بازیگران از طرف سازمان تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: در واقع همه چیز براساس خواست تهیه کننده و میزان بودجه است و تلویزیون و رسانه ملی هیچ اجبار و تاکیدی مبنی بر حضور بازیگران چهره و مطرح در سریال ها ندارد. اگر تهیه کننده ای ببیند بودجه دارد حتما از حضور بازیگران مشهور و محبوب استقبال می کند.

تهیه کننده سریال «محکومین» با اشاره به جایگاه بازیگر در فیلم و سریال گفت: در تمام دنیا جایگاه بازیگر در سریال و فیلم ها بسیار خاص و ویژه است. البته که گاهی اوقات ما با فیلمنامه قوی و کارگردان خوب می توانیم یک اثر را بدون بازیگر مطرح معرفی کنیم و مورد استقبال هم قرار گیرد اما این استثنا است. به طور قاعده نمی توان نقش بازیگر را بر موفقیت اثر کتمان کرد.

مفید در پایان اظهار داشت: باوجود اینکه تلویزیون پافشاری ندارد اما تهیه کنندگان چه در تلویزیون چه در سینما همیشه این نگرانی را دارند که اگر کار به نحو مطلوب نرسد و بیننده با آن ارتباط برقرار نکند حداقل یک یا دو بازیگران خوب داشته باشد تا مخاطبان به خاطر آن بازیگر فیلم و سریال را دنبال کنند. با این وجود، اینکه فکر کنیم تنها بازیگر عامل موفقیت یک اثر می شود کاملا تصوری اشتباه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز