کارگردان «چهار انگشت» با «قبله عالم» به شبکه نمایش خانگی می‌رود

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۸۸۷۴۴۳
کارگردان «چهار انگشت» با «قبله عالم» به شبکه نمایش خانگی می‌رود
​حامد محمدی که کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های سینمایی اکسیدان و چهارانگشت و نویسندگی فیلم های طلا و مس و حوض نقاشی را بر عهده داشته با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید. به گزارش روابط عمومی، این سریال «قبلهٔ عالم» نام دارد و اولین تجربه محمدی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حامد محمدی پیش از این با فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «اکسیدان» و «چهار انگشت» ثابت کرده که به عنوان کارگردان سینمای کمدی و طنز را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند فیلم‌هایی تولید کند که با موفقیت‌های بسیار در گیشه همراه باشد و به نظر می‌رسد «قبله عالم» یکی دیگر از آثار طنز این کارگردان باشد که این بار در قالب یک سریال تولید می‌شود و احتمالاً بازیگران مطرحی مثل دیگر آثار محمدی در آن حضور خواهند داشت و می‌تواند با فروش خوبی همراه باشد.

«قبله عالم» که در مراحل پیش تولید به سر می‌برد را حامد محمدی کارگردانی می‌کند و سرویس وی‌او‌دی فیلیمو نیز سرمایه گذاری آن را برعهده دارد.

این سریال که فیلمنامه آن بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است به تهیه کنندگی موسسه نمایش گستران تولید خود را پشت سر خواهد گذاشت.

«قبلهٔ عالم» با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید به زودی بازیگران خود را معرفی خواهد کرد.

طراح لوگو: عرفان بهکار

قبله عالم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز