جزئیات جلوه‌گاه امید جشنواره کودک از زبان مدیر این بخش:

۱۰ ارگان در بخش جلوه‌گاه امید شرکت کردند

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۸:۱۶
کد خبر: ۸۸۷۴۹۱
۱۰ ارگان در بخش جلوه‌گاه امید شرکت کردند
مدیر بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: دفاع مقدس، زیست محیطی، دغدغه ها وچالش های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع هفت فیلمی است که در بخش جلوه گاه امید شرکت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، میثم احمدی، مدیر بخش جلوه‌گاه امید جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی درباره جزئیات این بخش از جشنواره اظهار کرد: 10 ارگان در این بخش از جشنواره شرکت کرده‌اند، این ارگان‌ها شامل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان وزارت دادگستری، وزارت آموزش و پرورش، مرکز عرفان اسلامی، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن تخصصی کودک و رسانه و موسسه هنر بنیان آرت پورت، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک (معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان) و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

وی ادامه داد: جدول برنامه مطابق با جدول داوران کودکان و نوجوانان و جدول جایزه زاون است و در محل پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان اکران می‌شود.

مدیر بخش جلوه‌گاه امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص موضوع فیلم‌های ارسالی این بخش، با بیان متنوع بودن موضوعات فیلم‌های ارسالی گفت: دفاع مقدس، محیط زیست، دغدغه‌ها و چالش‌های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع 7 فیلمی است که از سینمای ایران به دستمان رسیده است.

احمدی در پایان یادآور شد: ارگان‌ها آثار را تا دوم شهریورماه بازبینی و داوری می‌کنند و از میان آنها هر ارگان یک یا دو اثر را انتخاب خواهند کرد و هدایای در نظر گرفته شده در اختتامیه جشنواره اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز