ادامه تصویربرداری؛

«مرضیه» در سه‌راه امین حضور

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۵:۰۷:۰۳
کد خبر: ۸۸۷۹۴۷
«مرضیه» در سه‌راه امین حضور
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام در لوکیشن خانه مرضیه در سه‌راه امین‌حضور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تا امروز 60 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرضیه» انجام شده و تصویربرداری در لوکیشن خانه مرضیه چند روز دیگر به پایان می‌رسد.

علی اوجی تا اواسط هفته آینده به گروه اضافه می‌شود و جلوی دوربین فلورا سام قرار خواهد گرفت. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی طبق گفته عباس دقاقی مدیرتولید سریال «مرضیه» تصویربرداری این اثر تا حداکثر تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

«مرضیه» یک سریال 15 قسمتی است که برای پخش در ایام ماه محرم از شبکه دو آماده می‌شود.

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماهچهره خلیلی، پژمان بازغی، مجید مظفری، مختار سائقی، امیرحسین صدیق، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، حسن زارعی، علی اوجی از بازیگران اصلی سریال هستند.

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می دهد و....

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز