رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تقویت ارتباط با خواهر خوانده ها مهمترین هدف جشنواره

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۸۸۱۱۷
تقویت ارتباط با خواهر خوانده ها مهمترین هدف جشنواره
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان 14 شهر خواهر خوانده دارد که یکی از خروجی های این جشنواره و مهم ترین رویکرد مدیریت شهری تقویت رابطه با خواهر خوانده ها است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بعد از ظهر پنجشنبه رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور علیرضا تابش دبیر سی دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ضمن بازدید از ستاد خبری جشنواره این دوره در گفت و گو با خبرنگار ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوان سرمایه گذاری برای استان اصفهان محسوب می شود. برگزاری جشنواره تاثیرات مثبت زیادی برای استان اصفهان دارد که اکثر آنها قابل مشاهده است.

وی در ارتباط با حال و هوای شهر در ایام جشنواره فیلم کودک و نوجوان، ادامه داد: شهر در این روزها حال و هوای کودکانه ای به خود گرفته است و تمام سالن های سینما درگیر جشنواره و خانواده ها در کنار فرزندانشان به تماشای فیلم می نشینند.

رئیس شوای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان زادگاه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دستاورد های خوبی در زمینه فرهنگی هنری برای کشور ایجاد کرده است.

نصر با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان با همکاری سینما فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می شود، گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در بین مردم استان تاثیر مثبتی گذاشته به گونه ای که حفظ جشنواره در استان اصفهان از مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: صدای استان اصفهان در این جشنواره به گوش همه جهانیان می رسد و مصمم هستیم جشنواره در سال های آینده کارآمدتر و پویا تر باشد و در این راه از ظرفیت های هنرمندان اصفهان و داوطلبان در برگزاری جشنواره کمک گرفته ایم.

رئیس شوای اسلامی شهر با اشاره به اقدامات شورا در بعد بین الملل جشنواره، گفت: اصفهان 14 شهر خواهر خوانده دارد که یکی از خروجی های این جشنواره و مهم ترین رویکرد مدیریت شهری تقویت رابطه با خواهر خوانده ها است.

نظر شما