بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان امروز برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۶:۰۱
کد خبر: ۸۸۸۱۸۴
بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان امروز برگزار می‌شود
بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان در چهارمین روز از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشنواره امسال بنا دارد تا از سه هنرمند  و فعال باسابقه حوزه کودک تجلیل به عمل آورد. 

به همین مناسبت بزرگداشت مریم سعادت و مهین جواهریان، دو تن از فعالان باسابقه سینمای کودک عصر امروز جمعه اول شهریور ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود. 

همچنین بزرگداشت علیرضا رضاداد دیگر چهره باسابقه این حوزه نیز در مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. 

در ادامه گزیده‌ای از سوابق این هنرمندان را می‌خوانید:

مریم سعادت بازیگر، کارگردان و عروسک‌گردان باسابقه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی در آثار ماندگار حوزه کودک از جمله «خونه مادربزرگه»، «عطر و گلاب باشید» و... به صداپیشگی و عروسک‌گردانی پرداخته است. سعادت همچنین در مجموعه‌هایی چون «قصه‌های تا به تا»، «دانی و من» و... بازی‌های به یادماندنی داشته است.

مهینجواهریان از کارگردانان باسابقه حوزه کودک است و فیلم‌های «یکی بود یکی نبود»، «بارون میاد جرجر»، «دویدم و دویدم»، «ارشمیدس»، «به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد»، «نه از خاکم» و ... از جمله آثار اوست. این هنرمند سابقه تصویرگری کتاب‌های کودکان و نوجوانان و همچنین طراحی صحنه برنامه های تلویزیونی در این حوزه را در کارنامه خود دارد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش از 28 مرداد در شهر تاریخی اصفهان آغاز شده و تا 4 شهریور ادامه دارد.

نظر شما