اقدام جدید طرفداران فردوسی‌پور علیه محمدحسین میثاقی / عادل دفاع نمی‌کند؟!

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۷:۵۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۸۲۰۹
اقدام جدید طرفداران فردوسی‌پور علیه محمدحسین میثاقی / عادل دفاع نمی‌کند؟!
پس از حذف برنامه «نود» با وجود اینکه عادل فردوسی‌پور به محبوبیت بیشتری دست یافت حملات بسیاری متوجه محمدحسین میثاقی شد که همچنان این حملات از سوی طرفداران مجری برنامه «نود» ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به تازگی در فضای مجازی صفحه‌ای در اینستاگرام راه‌اندازی شده که در توضیحات آن اشاره شده این صفحه کمپینی راه‌اندازی کرده و این کمپین جهت ریپورت میثاقی و اتحاد حامیان عادل فردوسی‌پور فعالیت می‌کند.

در این مدت اقداماتی علیه محمدحسین میثاقی انجام شد که از سوی عادل فردوسی‌پور با واکنش چندانی روبرو نبود.

آیا این سکوت معنادار فردوسی‌پور به معنی تأیید این حملات است!؟

قبل از اینکه در مورد این اتفاق قضاوتی داشته باشیم باید گفت بیش از هر کسی عادل می‌داند که شرایط کار در رسانه ملی جدا از چارچوب و قوانین مشخص سلیقه‌های مدیران وقت را نیز در بر دارد، به همین دلیل نمی‌توان میثاقی را در این ماجرا متهم دانست چرا که شاگرد فردوسی‌پور برای فعالیت در این عرصه نیازمند تریبون تلویزیون است و باید به مزاق مدیران فعلی عمل کند.

بی‌شک میثاقی خودش را جایگزین عادل نمی‌داند و تأیید این مسأله که عامل فروکش شدن خشم هواداران فردوسی‌پور است بر عهده خود عادل است. در اینکه ممکن است این دو به زودی در کنار هم کار کنند شکی نیست، با این وصف که در هر دوره نظر مدیران بر اساس قواعد رسانه قابل تغییر است.

محمدحسین میثاقی از برنامه «فوتبال 120» رفت و به یکباره فاصله‌ای میان این دو چهره ورزشی رسانه ملی ایجاد شد و هرگز فردوسی‌پور در اینباره اظهار نظری نداشت. این اتفاق عاملی بود که اختلاف نظر آنها حداقل در ظاهر اوج بگیرد و دشمنان این دو از آب گل‌آلود میانشان ماهی خود را بگیرند.

البته باید گفت در این بین مدیران ورزشی شبکه سه بی تأثیر نبودند چرا که سپردن برنامه تحلیلی لیگ با ساختاری شبیه «نود» به میثاقی عاملی بود بر اینکه عادل و محمدحسین میثاقی به نوعی رو در روی هم قرار بگیرند.

با تمام این اوصاف عادل فردوسی‌پور می‌تواند با اظهار نظری به این ماجرا خاتمه دهد.

کمپین ریپورت میثاقی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز