واکنش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک به ادعای دبیر فرهنگ و ادب روزنامه کیهان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۸۸۸۷۲۹
واکنش روابط عمومی جشنواره فیلم کودک به ادعای دبیر فرهنگ و ادب روزنامه کیهان
روابط عمومی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد شب گذشته یکم شهریور در برنامه سینمایی «هفت» ادعایی از سوی دبیر بخش فرهنگی روزنامه کیهان با این مضمون که رسانه‌های منتقد از حضور در این رویداد حذف شده‌اند، به مسئولان سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نسبت داده شد که نیاز دیدیم توضیحاتی را ارائه کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نکته اول اینکه روابط عمومی جشنواره بدون هیچ ملاحظه و سیاست از پیش تعیین شده‌ای شرایط حضور تمامی رسانه‌ها با گرایش های مختلف را بررسی کرد و «طبق آیین نامه منتشر شده» مبادرت به تایید اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره کرد. طبق زمانی که برای ثبت‌نام رسانه‌ها اعلام شده بود، متاسفانه هیچ خبرنگاری از روزنامه کیهان برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ثبت نام نکرد و بر همین اساس و با استناد به آیین‌نامه‌ای که برای ثبت نام رسانه ها اعلام شده بود، امکان رسیدگی به درخواست‌های بعد از موعد مقرر وجود نداشت.

ضمن اینکه خبرنگار روزنامه کیهان با وجود دعوت به نشست خبری دبیر جشنواره که پانزدهم مرداد در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، در این جلسه حاضر نشد.
اینکه به خلاف عنوان می‌شود رسانه‌های منتقد حذف شده‌اند، گزاره‌ای تکراری است که بدون استدلال روی آنتن زنده تلویزیون مطرح می‌شود، چرا که اگر به اخبار این روزهای جشنواره مراجعه شود، شاهد حضور طیف های مختلف از رسانه‌ها و خبرنگاران در این دوره از جشنواره خواهید بود.
از برنامه هفت هم به عنوان برنامه تخصصی سینما انتظار می رفت توضیح روابط عمومی جشنواره که بعد از طرح این موضوع، بلافاصله ارسال شد را در همان میز رسانه اعلام کند که متاسفانه چنین نشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز