در هفتمین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می کنید؟

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۸۹۵۸۱
در هفتمین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می کنید؟
هفتمین روز جشنواره سی و دوم، با اکران فیلم های خوب و پر طرفدار جشنواره از جمله "دوچرخه باز" ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با افتتاح این جشنواره در روز 29 مرداد ماه، اکران فیلم ها در سینماها نیز آغاز شده است.

این فیلم ها در پردیس های سینمایی ساحل، چهارباغ و سیتی سنتر به همراه سینما بهمن اکران می شوند و در کنار آن ها، فیلم های خاطره انگیز کودکان و نوجوانان سینمای ایران نیز در پردیس هنر به اکران عمومی گذاشته می شوند.

در ادامه، برنامه روز هفتم جشنواره را مرور خواهیم کرد:

پردیس سینمایی ساحل

در سالن نصف جهان، اکران فیلم ها در ساعت 16 با فیلم بلند «هایدی» به کارگردانی آلن گسپونر آغاز می شود

ساعت 18:15 در این سالن، یک فیلم "برگزیده" سپس در ساعت 20:45 فیلم بلند «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری به نمایش گذاشته می‌شود.

در سالن زنده رود، فیلم کوتاه و بدون کلام "بادبادک"به کارگردانی مارتن اسماتانا در ساعت 16:15 اکران می شود و پس از آن فیلم کوتاه "دو ایز تاک" به کارگردانی گالن فوت اکران می شود. همچنین در همین سانس فیلم کوتاه "جیکوب، می می و سگ‌های سخنگو" اکران می‌شود. سپس در سانس 18:30 پویانمایی "جوانمردان" به کارگردانی علی احمدی و در سانس 20:45 فیلم "غرغرو وارد می‌شود" به کارگردانی آندرس کونوریه روی پرده می رود.

پردیس سینمایی چهارباغ

در سالن نقش جهان، پویانمایی "بنیامین" به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی از ساعت 10 صبح برای توان‌خواهان به روی پرده خواهد رفت. در ساعت 16:30نیز فیلم کوتاه "6:01" به کارگردانی سرگئی ریابوف، فیلم کوتاه "پلنکتون" به کارگردانی گوستاو لیندستورم و فیلم بلند "یافتن کالارو" به کارگردانی لئولی به روی پرده می رود. ساعت 18:30 در این سالن، پویانمایی "بنیامین" به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی به نمایش گذاشته می شوند و پس از آن، «بیست و سه نفر» که اثری از مهدی جعفری است، اکران خواهد شد. سپس فیلم "داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز" به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون ساعت 20:45  به روی پرده می رود.

در سالن چهل ستون "مجموعه وب سری 7" و فیلم "منطقه پرواز ممنوع" ساعت 16 به نمایش درمی آید. سپس ساعت 18 فیلم "پاتال و آرزوهای کوچک" به کارگردانی مسعود کرامتی اکران می شود. فیلم "فرزند زمین" به کارگردانی مژگان بیات هم ساعت 20 به روی پرده می رود.

در سالن "چارسوق" فیلم "داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز" به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون  ساعت 17 و فیلم بلند "تورنا 2" به کارگردانی سید جواد هاشمی ساعت 19 به نمایش درمی آید.

سینما بهمن

فیلم "جزیره گنج" به کارگردانی حمیدرضا لوافی در ساعت 16:30 اکران می شود. سپس پویانمایی "بنیامین" به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی ساعت 18:30 به نمایش در می آید. فیلم کوتاه "سرخابی" به کارگردانی مرتضی آسمانی  و فیلم بلند "بازیوو" به کارگردانی امیرحسن قهرایی در ساعت 20:30 اکران خواهد شد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

در سالن شماره یک این پردیس، فیلم کوتاه و بدون کلام "ابری" به کارگردانی فیلیپ درلک و زوزانا کاپووا و فیلم کوتاه "کلاف" به کارگردانی ملیحه غلام زاده و فیلم بلند "لوته و اژدهایانی گم شده" در ساعت 17 اکران می شود. ساعت 19 یک فیلم برگزیده و ساعت 21 فیلم کوتاه "نه گام" به کارگردانی ماریسا کرسئو و موزز و فیلم بلند "شاهین ها" به کارگردانی براگی تور هینریکسون اکران می شود..

در سالن شماره 2 سیتی سنتر، پویانمایی "بنیامین" به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی ساعت 16:30 به نمایش گذاشته می شود. در ساعت 18:30 نیز فیلم بلند "دوچرخه باز" به کارگردانی مصطفی نظری زاده به نمایش گذاشته خواهد شد. فیلم "اقیانوس پشت پنجره" به کارگردانی بابک نبی زاده ساعت 20:30 اکران می شود.

در سالن شماره 4 این سینما، ساعت 17:30 فیلم "پاتال و آرزوهای کوچک" به کارگردانی مسعو کرامتی و ساعت 19:30 فیلم "پت و مت: شادی زمستانی" به کارگردانی مارک بنس به نمایش گذاشته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز