«زعفران» از شبکه الکوثر:

تغذیه با ویتامین ها ، بایدها و نبایدها

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۹۰۴۱۲
تغذیه با ویتامین ها ، بایدها و نبایدها
در برنامه «زعفران» از شبکه الکوثر امروز به موضوع تغذیه با ویتامین ها ، بایدها و نبایدهای آن در سوخت و ساز بدن و سوء مصرف آنها پرداخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه 30 دقیقه ای منصورالاسدی به عنوان کارشناس تغذیه و سلامت خانواده با بیان اینکه ویتامین ها باید بخشی از رژیم غذایی روزانه ما باشند تا در انجام فرآیندهای بی شماری در بدن موثر واقع شوند ، خواهد گفت. الاسدی از فواید آنها در تولید هورمون ، آنزیم و سلول های خونی اطلاعاتی را ارائه خواهد کرد و درباره وابستگی سلامت پوست ، ماهیچه ها ، عصب و سیستم ایمنی بدن انسان که با مصرف درست آن مرتبط است و کمبود ویتامین ها می تواند تاثیرات سوئی همچون احساس خستگی مداوم ، کاهش تمرکز و احتمال ابتلا به سرماخوردگی های متوالی را سبب شود ، با مخاطبان سخن می گوید.

در خلال برنامه سهیلا بدوی مجری «زعفران» با کمک مرتضی حکیمی آشپز برنامه نحوه طبخ و پخت غذای ایرانی «آلو اسفناج» را به مخاطبان شبکه الکوثر آموزش خواهند داد.

«زعفران» سه شنبه 5 شهریور ساعت 16:30 به وقت تهران با تهیه کنندگی ارسلان خندانی و سفارش گروه اجتماعی شبکه الکوثر بر روی آنتن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز